Co se starým namíchaným benzinem?
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 36.50 (?), 23.10.2013 17:39
JÁ JEN PRO POBAVENÍ! Omylem jsem natankoval do Volva V70 r.v.04, místo nafty benzín a to dost, 26litrů.Pomoc žádná a do toho časový stres.Můj táta říkal kdo se bojí sedí vkoutě.tak jsem koupil plechovku aditiva nalil do nádrže dotankoval 20l až tekla z hrdla a děj se vůle boží! Celkem tedy 60l nafty , 26l benzínu a 0,5 litru aditiva, najeto ten den 250km.Dotankoval jsem pak naftu a nic od té doby najeto 2000 km.Zlatá Švédská kvalita+veliká klika.Zdeněk
|
|
|
|
|
|
|
host - 124.31 (?), 23.10.2013 19:55
Ahoj, ono se tomu až tak moc neděje, 30% benzínu je teda hodně, ale to snesou i nový naftový motory. Výrobci aut v zimě doporučují 5-8% obsahu, já dávám na horách vždy tak cca 10% do aut i do traktoru, když má být velký mráz. Dělali jsme to tak co pamatuju a nikdy nebyl problém, od starejch krumplů kdysi až do dnes Fábie a mojí Landrover Discovery TD5.Nafta nezparafinuje a jedu když ti co neví, stojí a hledají teplou garáž. Akorát je třeba to tam dát včas, když má přijít velkej mráz. Nabrat benzín a doplnit naftou, promíchá se to a hotovo. Jak už to zamrzne, je pozdě. Právě takový ty zbytky se na to dají v klidu použít, akorát to tam chce nalít z kanystru až u benzinky před tankováním nafty. Jinak ale musím říct, že do příruční pilky na doma, což je hobík HQ 235 naleju i rok starej benzín a nezaznamenal jsem nějaké potíže, akorát zahrkám kanystrem, aby se to radši promíchalo, soused má malej Stihl křovinořez a taky tvrdí, že tam naleje zbytek od loňska a nic zvláštního se neděje. Do HQ 560 to radši ale zkoušet nebudu, ale tam už i píšou v manuálu že to není zdravý, teda že se má používat čerstvá. Tam ale taky starej nezbejvá... (do malé míchám 1:40, do pracovní 1:50, a s malou dělám jak kdy jen doma)
|
|
|
|
|
|
|
host - 78.182 (?), 23.10.2013 22:25
Ahoj, ono se tomu až tak moc neděje, 30% benzínu je teda hodně, ale to snesou i nový naftový motory. Výrobci aut v zimě doporučují 5-8% obsahu???
To si asi děláte srandu? O autech toho vím dost-dělám v automobilce a benzín do nafty do CRTDI motorů je smrt!!!
Žádný výrobce nic nedoporučuje.Dokonce je zakázané přidávat jakékoli aditiva - myslím u koncernu. Vždy se posílá palivo na rozbor a nevztahuje se na to žádná záruka.
Vstřiky, čerpadlo... bratru za 120tis.Kč.
|
|
|
|
|
|
|
host - 35.196 (?), 23.10.2013 23:09
Ahoj věřím že nová auta jsou háklivá na palivo, jak je pak možné že ještě jezdi po silnici, když se v ČR míchá nafta do benzínu a naopak zcela běžně.Co způsobí několik %benzínu v naftě a naopak?Není na to nějaká tolerance.Vždyť nic není stoprocentní
|
|
|
|
|
|
|
host - 59.39 (?), 24.10.2013 0:00
Ok, ono to sem nepatří, je to totál mimo téma, ale co děláte v té automobilce?? Jak zdůvodníte poruchu vlivem benzínu, co se konkrétně stane? Při dodržení doporučených 10%? Hledat to teď nehodlám, ale třeba v manuálu k MB Sprinter to mám jistě. Za 25 let praxe a mimo jiné asi 1,5 milionu km na kamionech osobně, jsem do všech možných dieselů natankoval možná víc benzínu, než vy jse kdy projezdil, soudě pole vašich mouder. A je jisté, že moderní commonraily nákladních aut jsou stejně hálkivé na špatnou nafu, jako osobáky, což ale není o podílu benzínu v palivu. Normy VW i Volvo na paliva jsou v rozmezí, které dovoluje 8% podíl benzinu v motorové naftě letní dle EN. Přidávání benzinu do nafty s rizikem neuznání záruky na motor u nového tahače bych jen tak zbůhdarma neriskoval, když to platím, to mi věřte. Auto ve kterém ridič spí a jezdí se s ním sever, prostě nemůže zamrznout, to je o zdraví a prostoje jsou drahé, nedej pánbůh nestihnout trajekt. Takže na naftu s benzínem takový kamion najede cca 50 tisíc km za zimu... Komu chcete vyprávět o smrti vstřiků, když nám vydržely většinou tak těch 500 tisíc km u DAF XF 430?? Jedna věc jsou pověry a fámy z internetu, účelově podporované prodejci všeho možného a druhá věc je skutečný stav pane. Kdyby to bylo jak píšete, celý život bych nedělal nic jiného, než platil za nové čerpadla a vstřiky.
|
|
|
|
|
|
|
host - 192.242 (?), 24.10.2013 10:05
benzín do nafty pridávaju držgroši ako vy, na to su určené aditíva. V prípade reklamácie pri zistení nejakého podielu benzínu v nafte sa s Vami žiadny výrobca o uznaní záruki bavit nebude, ani v prípade, že je to v návode na obsluhu! Pozabudli ste pozznamenat, že v návode to u niektorých typov výrobca pripušta, no nie doporučuje! Každý výrobca vstrekovacích čerpadiel uvádza v servisných manuáloch minimálnu mazivost nafty, to že Vám ju na nos výrobca vozidla nezverejní, je jeho vec a zákon mu to ani neukladá za povinnost. Pokial palivo uvedené parametre nesplna a Vy si budete uplatnovat záruku, okamžite Vám záručnu opravu zamietnu.
|
|
|
|
|
|
|
host - 207.227 (?), 24.10.2013 12:10
Škoda, VW.
Odejde vysokotlakové čerpadlo, které je mazané naftou.
U nákl.aut nevím.
Nicméně v dnešní době jsou všechny výrobky a jejich součásti alesp.u os.aut dělané na životnost záruky.
Pár jsme jich prévě už měnili.
JInak je mi jasné, že tam vždy nějaké procento nějakého svinstva je.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 35.196 (?), 23.10.2013 22:58
Ahoj, mám na tohle téma ještě jednu příhodu.Jezdíme na chajdu v 1000m.n.m, poblíž Králík.Parkuju venku a tak občas musím auto vyhrabat ze sněhu.Jednoho dne mi volal kamarád že se zastaví pořídil si Hamra a chtěl se předvést, no holt pražák, já bych za to ty peníze nedal.Nejradši by ta potvora sežrala i trávu u silnice a v kabině místa jak ve fiatu.Není to teréní ani osobní, je to jen velké auto.Když dorazil, ukazuju mu kam má zaparkovat, usmál se a odvětil že se nebude tahat s bagáží tak daleko když může zajet až před vchod.On má na rozdíl ode mne"pořádný auto".No jasně, pětilitr v benzínu, nadopovaný palivem od Shellu, nebude mít problém.Jen moje žena se tak nějak nesouhlasně usmívala, dobře si totiž pamatuje co vše jsme tu za ta léta zažili.Když motor zaburácel a malý tank se dal do pohybu, všichni věřili že dojede na misto, tedy kromě mě.A nemýlil jsem se, vůz sice před sebou hrnul kopu sněhu, zároveň si ji však hrnul i pod sebe.A byl konec, pak už bylo jen potupné vytažení mou Caravelou syncro.Na závěr pak to nejlepší, do rána pěkně mrzlo a na milém Hamrovi zmrzlo všechno ale hlavně ZAMRZNUL MU BENZÍN!!,to byl pak největší problém.Co s nepojízdným zamrzlým autem, horkovzdušku jsem měl, ale kabelu málo a nahoru si s odtahovkou nikdo netroufne.nakonec to zachránil měnič 12/220V v mém autě a my se všemu zasmáli .Zdeněk
|
|
|
|
|
|
|
host - 176.91 (?), 24.10.2013 6:18
Už ta otázka, co s namíchaným starým benzinem.Tak proč ho tolik mícháte?Míchejte po 3 cl olej -jedné patláhvi a nikdy takový problem nebudete řešit.Ušetři si podstivou prací 450tisíc na nové auto a potom tě nenapadne ani ve snu lít do nafty starý benzin.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|