Briggs dymí
|
|
|
|
 |
 |
|
host - 128.169 (?) 29.7.2009 16:37, zobrazeno: 20030x
Pred pár dňami sa mi vyskytol problém na motore Briggs 825 Pro. Po bezproblémovom štarte z motoru začne vychádzať šedý dym. Čím viac beží, tým viac dymu. Po tom ako ho vypnutý pretočím na stranu o 90o a znovu zapnem prestane nachvýľu dymiť, no potom sa to znova opakuje. Mal som podozrenie že je zlý olej, no keď som ho vymenil robí to to isté. Možno ešte karburátor, no do toho sa púšťať nejdem.
Čo tomu môže byť???
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 44.51 (?), 29.7.2009 21:39
Předpokládám, že oleje tam máte správné množství dle měrky, nebo ne? Když ano, tak mám dotaz. Neměnil jste někdy olej za jiný typ? Pokud ano, kdy, v jakém pořadí a jaký typ.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 128.169 (?), 29.7.2009 22:07
Olej som dnes vymenil za DYNAMAX turbo plus 15w-40 predtým obyčajný 10w-30 (tiež dynamax)
Problémy sa začali až keď ten stroj stál asi 3 mesiace.
Prosím, ak viete čo môže byť príčinou, dajte vedieť. Nerád by som bol, keby sa to nejako pokazilo.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 128.254 (?), 30.7.2009 7:17
Zdravím, zkuste sekačku nastartovat bez vzduchového filtru a jeho krytu, pak dejte vědět. Standa.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 44.51 (?), 30.7.2009 8:28
Pan 128.254, ucpaný filtr je jedna z možností, ale tu mne mate barva spalin (šedý dym). Pan 128.169, jestlipak víte že je přinejmenším nebezpečné přecházet z horšího oleje na lepší. Zní to možná divně, ale říkám zákazníkům že do motoru mají dávat olej na který si zvykl. Je to sice domněnka a jedna z možností, že ve Vašem případě mohlo dojít k negativnímu procesu dekarbonizace. Mohu se mýlit.
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 128.169 (?), 30.7.2009 9:27
OK, ale olej som menil preto že ten starý sa mi zdal zlý. Ako som napísal, problémy z dymom sa začali po tom čo bol stroj 3 mesiace odstavený-so starým olejom. (dnes som zjistil ýe ten olej bol len letný, a na AGZAT treba celoročný), nemôžem za to aký tam naliali pri predaji. Chcel som vymeniť za lepší.Veď to potrebujem aj v zime.
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 4.243 (?), 30.7.2009 10:20
Nevím jak u vás, ale v papírech od motorů B&S je jasně psáno, že motor je plněn olejem pro letní provoz. Stejně tak motory Tcumseh. Ponecháním starého oleje v motoru po dobu odstávky se nemohlo nic "pokazit". Podle barvy kouře se zřejmně nejedná o spalování oleje (dým by byl do modra), ale může jít o přeplavování benzínem. Tedy hodně bohatá směs, nebo zůstal viset sytič a nebo dalších x věcí, které mohou mít vliv na dávku paliva i přívod vzduchu. Podle všeho motor nebude starý a možná ještě v záruce. Pokud ano, uplatněte ji.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 44.51 (?), 30.7.2009 10:22
Sytič slouží k nastartování studeného motoru. Jeho provoz delší dobu než je nezbytně nutné je spíš na škodu, protože splachuje olej ze stěn válce. Nicméně se s jeho funkcí počítá a pokud se používá jak je v návodu psáno, zničení motoru sytičem nehrozí.
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|