agzat tuning
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 166.9 (?), 19.5.2011 9:39
Dobry den aj mna zaujalo vyhotovenie Vari Quattro a niečo take si chcem urobit aj ja ale z agzatom špekuloval som o spojeni dvoch prevodoviek agzat ale aj s jednou to vyzera dobre nejaku radu alebo podrobnejši popis postupu upravi na obrazku to nieje velmi vydno dakujem Peter
|
|
|
|
|
|
|
host - 29.34 (?), 1.9.2011 9:49
To je fakt dost hustý!!!Nebyla by někde stránečka s detailnější dokumentací? Do toho bych určitě šel taky! Nebaví mě už nechat se pořád vláčet za jednonápravou...
|
|
|
|
|
|
|
M.H - (6) - 218.101 (?), 11.9.2011 18:45
Dobrý den,,,stránečka s detailnější dokumentací " není, ale můžu pro Vaši inspiraci nafotit nějaké detaily. Sám jsem to vyráběl bez plánů, ani nebyla možnost to někde okoukat. Zatím dám foto jak využít traktorek k odvozu pal. dřeva.
|
|
|
|
|
|
|
host - 155.97 (?), 13.9.2011 22:01
Nádherataky přemýšlím a brouzdám po internetu
|
|
|
|
|
|
|
host - 29.34 (?), 23.9.2011 1:40
O.K! Myslím, že detailnější fotečky určitě postačí! Tuším, že asi nebudu jedinej, kdo tyto fotky ocení a jako předlohu skvělého nápadu připíchne vytištěnou na A4 na dveře své dílny a za zimního nic nedělání začne něco podobného realizovat! Alespoň já to tak vidím! A taky to tak udělám!
|
|
|
|
|
|
|
host - 4.162 (?), 9.12.2011 15:46
Zdravím všechny kutily. Je to nádherný stroj, radost na to pohlednout. Již delší dobu uvažuji taky o něčem podobném, ale traktor použival děda a ten o tom nechtěl ani slyšet. Teď se bohužel o slovo přihlasilo stáři a já budu mit asi volnou ruku. Přes zimu bych to chtěl dát do kupy. Proto moc prosím, jestli by bylo možno pořídit pár podrobnějších fotek pro inspiraci. S pozdravem Markus.
|
|
|
|
|
|
|
host - 4.162 (?), 11.12.2011 16:41
Zdravím všechny. Ještě jednou Markus. Chtěl jsem se jen zeptat na jízdni vlastnosti, kokretně jak se chová traktor, když - příklad - je levé kolo vypnuté na volnoběh, pravé v záběru a rozjíždím se do prava? Nepřetlačuje se to, nebo je lepší rozjed se rovně a pak začít zatačet?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
M.H - (6) - 218.101 (?), 27.12.2011 14:04
Na tvrdém (beton, asfalt) je přetlačování cítit, ale jen v případě, že jsou volnoběžky v kolech nastaveny do záběru vpřed i vzad. Pokud budu mít v záběru jen jedno kolo, podle Vašeho příkladu, tak není nějaký velký rozdíl znát. Na silnici ten diferenciál trochu chybí, ale v terénu vůbec. Já mám volnoběžky nastaveny na záběr obou kol vpřed a záběr p. kola vzad. Jinak s dalšíma fotkama bude problém, ztratil jsem datový káblík.
|
|
|
|
|
|
|
host - 157.238 (?), 31.12.2012 10:49
Zdravim paci sa mi ako ste prerobily svojho agzata a to iste mam v plane aj ja v podstate som uz aj zacal len by ma zaujmala jedna vec.Ako sa vam podarilo zostelovat mechanizmus radenia.Viem ze sa da otocit o 180° ale nikdy mi nezapasuje palec radenia 2 a 3 stupna vzdy je to o jeden zub vychylene nie a nie zapadnut do rovnakej polohy.Palec 1 a R pasuje vzdy spravne.Budem vdacny na kazdu radu
|
|
|
|
|
|
|
jozef babej - (10) - 246.164 (?), 30.1.2013 18:59
|
|
|
|
|
|
|
|