Poradíte s pěstováním?

offiska - (3) - 35.229 (?)
26.3.2010 8:31

Děkuji Vám za užitečnou raduurčitě se mi hodí, tak já jdu na to vysetí semínek..snad se zadařímějte pěkný den!

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

offiska - (3) - 35.229 (?), 25.3.2010 9:10, zobrazeno: 3056x

Dobrý den všem..

Jsem naprostý začátečník, koupila jsem si v zime zahradku, která je cela užitková, a chtela bych takovy palouček květin..a tak jsem si koupila aksamitník jemnolistý a rozkladitý, levanduli lékařskou, astru princess

udělala jsem dobře??ty seminka mam dle navodu zasadit doma do misky s vikem, a v kvetnu vysadit na zahon??cely den mi sviti na zahradku slunicko..dekuji za rady a mejte krasny den!!

Bohuna - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (166) - 186.113 (?), 25.3.2010 12:02
Aksamitník i astra sluníčko milují. Já už mám astry naseté a již mají asi 2 cm. Astry jsou náchylné k padání klíčků, ihned při zasetí zeminu jednou nebo dvakrát porosím namíchaným přípravkem Previcur. Afrikáni jsou vděčné kytičky, kvetou celé léto, ale pozor na slimáky. Hrozně jim chutnají a jsou schopny sežrat celou malou sazeničku. Je dobré dát kolem drobek granulí.. Aksamitník seju až na začátku dubna. Aksamitník jemnolistý je hezčí, když si ho pak ven vysadíte asi po 10 kusech u sebe. Tak jak vyrostou ze semiínek jich vydloupnu více pohromadě, nejednotím a tak zasadím. Je z nich pak takový malý kompaktnější keříček. Sít do misky tak jak píšete. Můžete to dát i do igelitového pytlíku, aby to mělo pořád vlhkost a zemina nevyschla. Denně se to musí větrat, aby to nechytlo plíseň. Já když semínka vylezou tak už je pod igelit nedávám a po 15 květnu již mohou ven. S levandují nemám žádnou zkušenost. Tak ať se daří.

offiska - (3) - 35.229 (?), 26.3.2010 8:31

Děkuji Vám za užitečnou raduurčitě se mi hodí, tak já jdu na to vysetí semínek..snad se zadařímějte pěkný den!

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Řezání zahrandních obrubníků10.3.2025
Řezání zahrandních obrubníků8.3.2025