Mazání latexem po střihu větví
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 78.226 (?), 23.2.2008 13:15
Latexová barva se kupuje i v barevných odstínech, nebo používat jen bílou a koupená je sama o sobě dost hustá? Kuprikol je na co a kde se ten koupí? Co používáte při líčení stromů do vápna? Mých 5 kmenů jabloní mám zelené jak brčál.Tahají si kyselost z půdy(trávník kolem je sám mech), nebo jsou zelené od kyselého deště? Zahrada je u Bečvy v Moravské bráně. děkuji Vám za odpověď. Všem.
|
|
|
|
|
|
|
host - 78.226 (?), 23.2.2008 13:09
Jsem zahrádkář začátečník. Hledím, co všechno existuje. Tatínek zamaazával před 20-ti lety včelím voskem. Jak se jmenuje ten stromový balzám a ostatní přípravky, kuprikol(nač ten je?)...Koupit se to dá vše kde? V jaké drogerii, nebo v Baumax...a jiných supermarketech, kde jsem si všiml, že mají také zahradnictví
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 77.233 (?), 17.2.2008 21:47
Dobrý den. Pěstuji jabloně v tzv. okrajových podmínkách (vyšší nadm. výška a mizerná půda) a ze zkušenosti vím, že každá nezatřená rána je vstupní branou infekce. Dobře vyživované stromky v dobrých podmínkách si s ní většinou poradí, u nás se mi vymstí každé opomenutí. Zatírám tedy každou ránu (pokud na ni jenom trochu dosáhnu). Samozřejmě ve velkosadu v lepších podmínkách bych to nedělal.
Jirka
|
|
|
|
|
|
|
host - 78.226 (?), 23.2.2008 13:46
Jirko, mám stejný problém s půdou, je písčitá, na břehu řeky, kyselá, že kmeny jsou jak brčál, jablka padají a jsou flekatá, děcka si raději kupují. My taky.Jakou máte zkušenost a jak ošetřujete stromy a půdu kolem. Mám na mysli i postřiky...Díky
|
|
|
|
|
|
|
host - 180.133 (?), 23.2.2008 17:17
Nemůže ten cupricol působit toxicky na tvořícíse kalus?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 151.203 (?), 23.2.2008 17:42
Osobně jsem používal myslím Fundazol. Ten myslím není založen na mědi. Ale už je to dloiuho, tak nevím přesně. Jinak k poškození pletiv - záleží na koncentraci
|
|
|
|
|
|
|
host - 91.21 (?), 23.2.2008 18:37