Kombinovaný postřik

Venca z Vysočiny - (14) - 252.39 (?)
24.5.2014 17:48

Bydlím na Vysočině, kde fouká 300dní v roce vítr, takže mi nezbývá většinou jiný čas na ošetření, než chvilku ráno. No, a to je ten problém s rosou. Někde jsem kdysi zaslechl, že je možno přidat do jíchy třeba jar.Že potom postřik jakoby lépe,,drží". Co si o tom myslíte? Ještě doplňující otázka- jak dlouho po aplikaci by nemělo pršet? Děkuji!!

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Venca z Vysočiny - (14) - 252.39 (?), 24.5.2014 16:36, zobrazeno: 4159x

Chci se zeptat, zda je možné smíchat Delan a Calipso na jednu dávku postřikovače a ošetřit tak jabloně? Jde mi hlavně o to, zda se některý s přípravků tímto neznehodnotí a pak následně nezabírá!!?? Je možno provézt postřik na mokré orosené listy? Možná hloupé dotazy- omlouvám se, jsem začátečník.

Za případné reakce děkuji!

Vinšálek - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1862) - 220.242 (?), 24.5.2014 16:58

Fungicid Delan s Calypsem aplikovat lze. Je to tzv. tank- mix, zkratka TM. Míchá se to přes vodu. Nejprve se postřikovač naplní do 1/3 vodou, nalije jeden přípravek, promíchá se a vloží další přípravek. Pak se postřikovač doplní na stanovený objem vody a před aplikací důkladně promíchá.
Na mokrý list by se aplikovat nemělo. Je nebezpečí významné snížení účinnosti, protože aplikovaná jícha se na listu neudrží a sjede pryč.

Venca z Vysočiny - (14) - 252.39 (?), 24.5.2014 17:48

Bydlím na Vysočině, kde fouká 300dní v roce vítr, takže mi nezbývá většinou jiný čas na ošetření, než chvilku ráno. No, a to je ten problém s rosou. Někde jsem kdysi zaslechl, že je možno přidat do jíchy třeba jar.Že potom postřik jakoby lépe,,drží". Co si o tom myslíte? Ještě doplňující otázka- jak dlouho po aplikaci by nemělo pršet? Děkuji!!

Roman-Lesnictví a dř - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (215) - 209.12 (?), 25.5.2014 0:12