Synsepalum dulcificum
|
|
|
|
|
 |
 |
|
host - 50.155 (?), 8.6.2008 19:41
Hm, musim konstantovat, že takhle už se na to dívám jinak, pokud Vám takto vyklíčila:-)
Díky. Karlos.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 79.236 (?), 19.9.2010 16:01
Jestli to někdo pěstujete tak hoďte nějaký info a fotky. Díky
|
|
 |
|
 |
 |
|
galoša - (1) - 223.130 (?), 9.12.2010 9:01
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 223.130 (?), 5.6.2011 9:50
Už tato rostlinka nikoho nezajíma, že nejsou žadné další příspěvky?
Já ji mám vypěstovanou z pecky a je ji tak 5,5 měsícu. Můžu se podělit zkušenostmi s pěstitelem nebo pěstitelkou.Samozřejmě, jestli to ještě někoho zajíma.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 211.123 (?), 6.6.2011 22:10
Mě rozhodně ano! Uvažuji o koupi rostliny cca 3 roky staré. Jsem úplný začátečník v pěstování exotických rostlin. Mám synsepalum dulcificum kupovat nebo začít s jinou rostlinou?
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 223.130 (?), 22.6.2011 16:07
Když přečtete odkazy na stranky :
How to Grow Your Own Miracle Fruit - Synsepalum Dulcificum
Miracle Fruit (Synsepalum dulcificum)
Germination Experiment
tak najdete tam všechny podminky pro pěstování. Otazkou je jestli se Vám podaři je dodržet. Jsem také začatečník v pěstování spíše tropických než exotických rostlin, ale jestli to nastudujete tak proč to nezkusit. A jak jste příšel na nápad koupit 3 roky starou rostlinu synsepalum dulcificum? Není to přiliš drahá "pěstitelská" zkouška? Já mám vypěstovanou ji z pecky kterou jsem dostala uplně náhodou, vlastně byli 2. Prozatím pěstování mi nepřipada nějak naročné, takže doporučuji.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 240.7 (?), 25.6.2011 10:52