Jaké exotické ovoce do bytu?
|
|
|
|
|
 |
 |
|
host - 174.179 (?), 4.9.2009 19:46, zobrazeno: 11818x
Dobrý večer. Chci se zeptat, které z těchto oxotických ovocí mohu pěstovat v panelákovém bytě bez nutnosti "zimovat" (mám pouze balkon) jde bez nějakých obrovských problémů pěstovat v bytě?
Případně pokud víte ještě o nějakých jiných tropických rostlinách, které plodí a dají se pěstovat v bytě. Zatím pěstuji kávovník, eugenii surimanskou, arbutus unedo a granátovník, pár banánovníků... Díky všem :)
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 36.46 (?), 16.10.2009 17:22
to bohužel něvím, taky by mě to zajímalo, já mám jen granátovníky, některé citrusy ti doma určitě vyplodí. viděla jsem i banánovníky, ale bylo to ve velké hale málo vytápěné v čekárně u zubaře a měl hodně plodů. ale vím určitě že se dají pěstovat doma chilli papričky jen květy musíš štětečke opýlit, jsem laik ale povedlo se mi vždycky je sázím na podzim a kolem vánoc dozrávají, jen potřebujou hodně vody protože jinak rychle vadnou a hynou
daniela
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 71.125 (?), 11.11.2009 20:49
Tak můžu doporučit tyto postliny protože je sám mám doma:
Kávovník, Banánovník, Citrónovníky, Mandarinkovníky, vanilkovou orchidej, Ananasovník, Litchi, Pepino, Pomerančovník a čajovník, ale bacha naněj je velice citlivý na večkeré změny a často umírá!
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 209.208 (?), 9.3.2010 15:15
Zajímalo by mě jak zimujete granátovník,. Podle mě potřebuje teploty 5 -0°C.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 187.78 (?), 20.3.2010 11:49
Já mám teď už pět let granátovník ve studeném skleníku, kde je v zimě kolem mínus 3 -5 stupňů Celsia a přežívá tam jak semenáč klasického velkoplodého granátového jablka, tak i maloplodá varieta Nana, která ochotně kvete. Lze ho mít na málo vytápěné chodbě, verandě, garáži, klidně i ve sklepě, pokud tam je chladněji. Granátovník na zimu opadá, takže nepotřebuje světlo, jen podle teploty tak 2-3 za zimu zalít.