Kanadská borůvka - neprospívá

host - 2.73 (?)
17.7.2015 19:03

Na podzim listopad - prosinec vezmu granule do hrsti a rozsypu okolo každého keře, pak přisypu rašelinou. Odpadá tak zapravování do půdy, kdy borůvky mají kořeny velmi mělce a mohou se tak poškodit.Do jara se to deštěm a sněhem rozloží a dostane ke kořenům a jak začnou rostliny po zimě obživovat, tak mají hned dostatek živin k růstu i násadé květů. Jednou jsem to udělal podle návodu na jaře a keře mi ten rok nejméně přirostly novými výhony a nejméně i kvetly. Během vegetace hnojím jen Kristalonem na rododendrony v zálivce nebo kapalným hnojivem.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna

host - 243.234 (?), 17.7.2015 13:20

Mohu se ještě zeptat na to hnojení? Jsem opravdový začátečník, co se pěstování čehokoli týče, tak si nevím radyfrown.

Zakoupili jsme to Hoštické hnojivo na borůvky, u kterého se uvádí: Hnojení provádíme na začátku vegetace v dávce 1 - 1,2 kg na 10m2 a v průběhu vegetace (červen) v dávce 0,8 - 1 kg na 10m2. Granule zapravíme do půdy a dostatečně zalijeme. V průběhu sezóny doporučujeme používat příslušné kapalné Hoštické hnojivo..

Znamená to, že 2x za rok nasypu kolem borůvek zhruba 1kg tohoto granulovanýho hnojiva (mám cca 10m2 - na tom 10 rostlin borůvek) a ještě k tomu budu zalévat tím tekutým hnojivem? Nebude to přehnojené?

host - 2.73 (?), 17.7.2015 19:03

Na podzim listopad - prosinec vezmu granule do hrsti a rozsypu okolo každého keře, pak přisypu rašelinou. Odpadá tak zapravování do půdy, kdy borůvky mají kořeny velmi mělce a mohou se tak poškodit.Do jara se to deštěm a sněhem rozloží a dostane ke kořenům a jak začnou rostliny po zimě obživovat, tak mají hned dostatek živin k růstu i násadé květů. Jednou jsem to udělal podle návodu na jaře a keře mi ten rok nejméně přirostly novými výhony a nejméně i kvetly. Během vegetace hnojím jen Kristalonem na rododendrony v zálivce nebo kapalným hnojivem.