Skladování česneku - poraďte, jsem začátečník
|
|
 |
 |
host - 237.253 (?) 27.12.2009 14:42
Ke skladování cibule jsem se již vyjadřovala, mám s tím dvacetileté zkušenosti. Část cibule vždy nechávám viset v kyticích ve stodole, kde běžně mrzne. Zesklovatěla mi za tu dobu jen jedenkrát, to byly mrazy ke -20C. Patnáct stupňů mrazu snese dle literatury i ze zkušenosti. Pokud zmrzne, nesmí se s ní hýbat a musí rozmrzat postupně. Letos tady byly též silné mrazy okolo 20C, bylo to předem hlášené, cibuli jsem ještě před mrazy sundala do přepravek, tak jak byla svázaná a vše jsem přikryla dekou, ještě jsem se tam nebyla dívat.
S česnekem nemám zkušenosti se skladováním venku, patrně to není možné, loni jsem ho dala do obrácených kytic do suché špíže na zkoušku, do jara se velmi seschl, lépe na tom byl ten ve vlhkém sklepě, kde rostl. Může to být způsobeno škůdcem vlnovníkem česnekovým. Zdraví Jiřina
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 241.141 (?), 14.8.2010 13:31
Dobrý den, budu ráda za radu. Ráda bych si na zimu uložila česnek, abych měla dobrý česky a ne čínský z obchodu. Nemám zahrádku, a tak si ho chci koupit na trhu. Dneska 14.8. mi řekli, že ten co jsem si u farmáře koupila, si už můžu uskladnit. Nějak se mi tomu nechce věřit, zdá se mi to brzy, ale nerada bych zase česnek propásla. Mám čekat na září a nebo už mám uskladnit srpnový? Děkuji. Marie
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 241.141 (?), 14.8.2010 22:58
Děkuji moc za radu a rychlou odpověď :-). Marie
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 4.122 (?), 28.12.2009 10:53
Asi jsem se špatně vyjádřila.Myslela jsem stonky do kameninového hrnce a česnek je nahoře.
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 237.253 (?), 27.12.2009 14:42