Anturie - Co to může být?
|
|
|
|
|
|
|
HankaT - (8) - 51.196 (?) 31.1.2010 18:42, zobrazeno: 112071x
Dobrý den, mám anturii 2 roky a před 3mi týdny jsem jí přesadila, protože jsem si myslela, že má malý květináč, nehnojím jí a zalívám a rosím jedou týdně.Loni na podzim začala mít na litech suché fleky, tak proto jsem jí přesadila.Používám na ní postřik Dithane proti plísním na kytky, ovoce i zeleninu.Poradí mi prosím někdo co to může být ty suchá místa na listech?Děkuji
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Věrka2 - Stříbrný Zahrádkář (133) - 122.111 (?), 31.1.2010 19:51
Nejsem odborník, ale tipla bych si na mokré listy a chladný vzduch. Prostě obyčejné nachlazení.
Anturii vůbec v tuto dobu nerosím, pouze v horkém létě.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 18.144 (?), 31.1.2010 21:23
Anturii mám na severozáp. straně asi půl metru od okna při pokoj teplotě 21 stupňů. Zalévám 2x týdně a taktéž rosím vlažnou dešťovou vodou, kterou používám i k zalévání. Mám ji druhým rokem, stále kvete, léto tráví s ostatními pokojovkami v polostínu na zahradě. V loňském podzimu jsem ji schovávala až koncem října. Není třeba hned zoufat, spíše se pokusit o záchranu. Také není od věci ke květinám občas mile promluvit, moje letitá osvědčená zkušenost. Ať se Vám daří v dalším pěstování.
Víťa
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 200.145 (?), 20.2.2010 15:28
Mám také naprosto stejný problém. Kdybych vyfotila svou anturii, fotky budou téměř totožné. Nachladnutí je u mě vyloučeno. Rostlina je u okna na západ, při teplotě kolem 23 st. Zalévám tak 1-2x týdně, podle stavu substrátu. Stále mi rostou nové zelené lístky, ale ty velké, starší flekatí až úplně uschnou. Netuším, kde dělám chybu. Mám ji rovněž zkusit přesadit? Děkuji.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 176.18 (?), 4.3.2010 21:21