Řez nektarinky
|
|
|
|
|
 |
 |
|
host - 221.2 (?), 24.3.2017 17:18, zobrazeno: 13893x
Dobrý den,
prosím o radu ohladně ředu této čerstvě nasazené nektarinky Crimson Gold. Já osobně bych jí sestříhal o 90% na 4 kosterní větve z důvodu poměrně slabých kořenů.
Zajímal by mě hlavně termín střihu, v literatuře se píše v době, kdy plodí, ale na youtube, kde vystupoval i doc. Sus jsem viděl indtruktáž, kdy se broskve stříhali i teď na jaře. Jaký je vhodnější termín?
Předem děkuji za odpověď. A má někdo nějaké osobní zkušenosti s touto odrůdou?
Jenom bych poprosil, aby se zde nepsali komentáře či reakce typu na internetu je toho spousty. Osobně základní řez (dlouhý či krátký, záhnův) broskví znám, ale pěstuji hlavně jádroviny (dnes konečně nasazen i Admirálú) a tak se nechám klidně poučit od zkušenějších.
Přeji hezký den
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 123.168 (?), 16.3.2019 13:34
Dobrý den, jsem začátečník v sadbě stromků. Koupila jsem nektarinku Redgold, podnož Montclar. Vím, že potřebuje hodně ořezat, aby zakořenila. Co se týče korunky, je zapěstovaná do kotle, je to tak? Mám tedy nechat ty 3 silné kosterní větve a ty dvě tenké odstřihnout? A o kolik zkrátit kosterní větve? Předem moc děkuji za radu. (Ostatní stromečky jsou podstatně slabší, tam jsem odstřihla větve za 3-4 očkem směrem ven a zkrátila terminál.)
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 123.168 (?), 16.3.2019 16:20
Děkuji moc
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 117.245 (?), 16.3.2019 19:02
všiml jsem si, že to máte u novostavby zřejmě v satelitu.ten otvor na ten stromek mi příde malej ta zemina tam nebude nic moc tak bych to ještě vykopal otvor zvětšil na 40x40x40a zasadil do kvalitní hlíny s přídavkem kompostu.a ostříhat brutálně na 2 až 3 pupeny a samozřejmě dostatek vody a příští rok založit korunku a květy olámat až ten další rok nechat nějaký vzoreček
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 71.41 (?), 16.3.2019 19:52