Muškáty - co dělám špatně?

host - 29.162 (?)
29.6.2007 14:17

Taky mě napadá, že by to mohlo být tím, že po výsadbě do samozavlažovacích truhlíků jste nezalévala standardním způsobem .(kořenový bal nestačil zmohutnět). Zkuste jednu sazenici povytáhnout, je-li  kořenový systém slabý, je to ono.

Jsou v pořádku vodoznaky? Jsou knoty (pokud jde o systém s knoty) vhlké ? Jdou konoty dost dimenzované (už jsem taky viděl používat místo knotu lemovku)? Je jich dost ( na truhlík 60 cm nechávám zasahovat do vody 6 konců knotů)  

Předpokládám, že opak (přemokření)  nepřichází v úvahu, ale přece jen... Nepáchne zemina - není přemokřená? Zůstává i při při dolití mezi hladinou vody spodního truhlíku a dnem horního truhlíku mezera cca 1cm.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

EvaP - (3), 29.6.2007 8:20, zobrazeno: 7485x
Jsem začátečník v tom všem pěstování a zahrádkaření a mám problém s muškáty. V březnu jsem koupila sazenice převislých plnokvětých muškátů a zasadila je do truhlíků, aby zakořenily. Ven jsem je dala až po zmrzlých. Hnojím je zhruba jednou za týden až dva.Mám hnojivo na muškáty od firmy Floria. Muškáty mi kvetou jako blázen, ale nemají skoro žádné listy a ty které mají, tak většinou zežloutnou.Mám samozavlažovací truhlíky, takže by neměly být přemokřené.Na místo, kde jsou, odpoledne hodně praží slunce a občas tam i dost fouká, tak to je jediné co mě napadá.Napadá vás něco? Díky za odpověď.

host - 204.208 (?), 29.6.2007 9:38

...to je záhada. Snad jestli nemají málo vody? V těch horkách jsem dávala do jednoho truhlíku i 5 litrů vody denně a muškátům se daří. Vyzkoušejte víc hnojit (jednou týdně dávám tekutý cererit) a víc zalévat. Zdravím - Daniela.

host - 29.162 (?), 29.6.2007 14:17

Taky mě napadá, že by to mohlo být tím, že po výsadbě do samozavlažovacích truhlíků jste nezalévala standardním způsobem .(kořenový bal nestačil zmohutnět). Zkuste jednu sazenici povytáhnout, je-li  kořenový systém slabý, je to ono.