Benzínová sekačka nejde nastartovat
|
|
 |
 |
host - 65.119 (?) 27.4.2012 8:42
asi tak, špatným benzínem to nebude. provozuju dvě sekačky, jedna briggs 450. přes zimu necháno trochu benzínu v nádrži. teď jsem to zkoušel nastartovat ze zvědavosti a nic. dolil jsem benzín co byl vedle sekačky v kanystru asi od loňskýho jara a chytla na první zatáhnutí a jede bez problému. druhá sekačka motor tecumseh 35, stáří 10 let, maká ja otrok na velké ploše celou sezónu, údržba minimalní a lijeme do toho co se dá i benzín starej několik let, co už ani není benzín, jen přimícháme trochu novýho a jede pořád parádně. tohle by se sekačkama rozhodně dělat nemělo, jen bych chtěl říct, že ty motory snesou fakt hodně a zase nejsou tak citlivý. problém s přetečením oleje do části motoru, kde nemá co dělat jsem měl párkrát taky. a stačilo pořádně napumpovat primerem asi 3x víc než je třeba, a párkrát tahat za startér. pak zase napumpovat a zase tahat. v motoru vznikne směs oleje s benzínem a za čas chytne a z výfuku se vyvalí dým a třeba chcípne. tak zase napumpovat a pak už pojede normálně. pokud by to trvalo nějak dlouho bez známky blafnutí, tak během toho postupu očistit svíčku. nehledal bych v tom žádnou vědu, ty motory jsou dost blbuvzodrný.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
 |
 |
|
host - 101.160 (?), 21.5.2017 13:14
Zanešený vzduchový filtr. Motor černě kouří, nemá výkon, svíčka samý karbon, špatný start. K tomu přeplněný motor olejem. Olej nasákne do filtru a je po filtru, olejem napuštěný papír je neprůchodný pro vzduch.
|
|
 |
|
 |
 |
|
centsm - Bronzový Zahrádkář (82) - 118.192 (?), 26.4.2012 23:29
Benzín si dnes uchová svoji kvalitu jen asi 30 dní. Potom se z něj postupně uvolňuje biosložka, která ucpává drobné otvory v karburátoru. Bez přidání stabilizátoru paliva stroj neskladujte s benzínem.
Houpání motoru ve většině případů způsobuje špatný benzín. Znovu vyčistěte karburátor - může pomoci vyfoukání stlačeným vzduchem. Předem se ale podívejte na plovák, zda je v pořádku a nepřeplavuje se karburátor. To by mohla být ta nadměrná spotřeba. Vyčistit svíčku a nalít čerstvý benzín od renomované pumpy.
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 65.119 (?), 27.4.2012 8:42
asi tak, špatným benzínem to nebude. provozuju dvě sekačky, jedna briggs 450. přes zimu necháno trochu benzínu v nádrži. teď jsem to zkoušel nastartovat ze zvědavosti a nic. dolil jsem benzín co byl vedle sekačky v kanystru asi od loňskýho jara a chytla na první zatáhnutí a jede bez problému. druhá sekačka motor tecumseh 35, stáří 10 let, maká ja otrok na velké ploše celou sezónu, údržba minimalní a lijeme do toho co se dá i benzín starej několik let, co už ani není benzín, jen přimícháme trochu novýho a jede pořád parádně. tohle by se sekačkama rozhodně dělat nemělo, jen bych chtěl říct, že ty motory snesou fakt hodně a zase nejsou tak citlivý. problém s přetečením oleje do části motoru, kde nemá co dělat jsem měl párkrát taky. a stačilo pořádně napumpovat primerem asi 3x víc než je třeba, a párkrát tahat za startér. pak zase napumpovat a zase tahat. v motoru vznikne směs oleje s benzínem a za čas chytne a z výfuku se vyvalí dým a třeba chcípne. tak zase napumpovat a pak už pojede normálně. pokud by to trvalo nějak dlouho bez známky blafnutí, tak během toho postupu očistit svíčku. nehledal bych v tom žádnou vědu, ty motory jsou dost blbuvzodrný.
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 254.205 (?), 7.5.2016 21:58
Nemůže to být karburátor?
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 35.77 (?), 2.5.2019 19:54
Mel jsem stejny problem. Kdyz se necha benzin v karburatori pres zimu, vysrazi se sajrajt. Pomohlo tohle (a jen to): New plastic carburetor - easy cleaning parts teardown Briggs & Stratton Ethanol clogs
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 210.234 (?), 8.6.2019 17:45
Mam sekacku RPM 4120 P Riwall pres zimu jsem nechal v sedačce benzin aji olej po zimě jsem benzin dal pryč aji olej očistil svíčku dává malé jiskry a nejde mě nastartovat můžete me prosím vas poradit co mam dělat předem děkuji s pozdravem Daniel
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 250.40 (?), 8.6.2019 17:48
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 139.127 (?), 27.4.2012 10:10
řekl bych že při výměně oleje jste ho tam nalil moc a teď se dusí olejem.
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|