Sieberz - katalog
|
|
|
|
|
|
|
host - 215.46 (?) 1.10.2007 8:18
Já mám od nich objednané už měsíc a nic mi nedošlo, i když na e-maily odpověděli. Tak nevím, kde je zakopaný pes. Chtěla jsem jim napsat, ale už se nedostanu na jejich stránky.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 124.42 (?), 10.10.2007 10:50
Ovocné stromky a kvítka jsem od Sieberz před nedávnem dostala. Doručila je DPD a to se mi velmi líbilo, protože je to takové sympatické, když se s doručitelem můžete domluvit, kdy budete doma. Kromě toho nemás s českou poštou nejlepší zkušenosti. Někteří zde vyjadřují pochybnosti nad nákupem kvítek a rostlin u zásilkových obchodů. Musím říci, že mi Sieberz poslal kvítka v pěkném stavu a velmi kvalitní - silné vzrostlé stromky, se kterými zatím ale nemám velkou zkušenost a krásné silné růže. Jsem zatím velmi spokojená.
|
|
|
|
|
|
|
host - 45.164 (?), 12.10.2007 18:58
Já mám zkušenosti úplně opačné, letos jsem od nich objednávala poprvé a naposledy. Vrátím se k osvědčenému Starklovi, kde odebírám již několik let a jsem vcelku spokojená. Nestalo se mi, že by se něco neujalo. U Sieberz jsem si objednala za 2000,- Kč, katalog měli pěkný a obsahoval mnoho rostlin, které se jen tak neseženou, takže mě to nalákalo a na rostliny jsem se velmi těšila. Problém byl v distribuci, sdělili mi prostřednictvím SMS, že mám v úterý být doma, že mi bude zásilka doručena. Manžel si tedy vzal dovolenou a čekal a čekal... Zásilka nikde. Když jsem roztrpčena volala na info linku, bylo mi sděleno, že zásilka od nich odešla a mám zavolat distribuční firmě. Když jsem tedy zavolala distribuční firmě, sdělili mě, že se mám obrátit na firmu, ža oni žádný balík pro mě nemají. Opět jsem volala na zákaznickou linku a ti mě opět odkázali na dopravní společnost. Přehazovali si mě jako horký brambor. Ani do konce týdne mi zásilka nedošla a následující týden mi volali, abych byla doma. Takže jsem jim sdělila, že si již další den dovolené nehodláme brát a také rostliny musí již po takovém putování být ve špatném stavu. Zásilku jsem odmítla. Kolegyni ze zaměstnání zásilku doručili, ale ve špatném stavu, byly tak přemokřené, až uhnilé, slabé a ani velikostně neodpovídaly. Nelíbí se mi takový způsob dodávky, čekat celý den a ke všemu ještě zbytečně. Na dobírku poštou se mi to zdá efektivnější, ve schránce mám vyrozumění a balík si vyzvednu, kdy mě to vyhovuje.
|
|
|
|
|
|
|
Petra H. - (20) - 54.34 (?), 22.10.2007 20:45
Chtěla bych taky připojit reakce na Sieberz. Jejich jednání je pro mě neuvěřitelné! Objednala jsem si u nich stromky, popínavé rostlinky, skalničky, trávy atd... za dost peněz. Objednávku mi hned mailem potvrdili, ale pak už dlouho nic, tak jsem jim minulý týden volala a bylo mi řečeno, že to od nich už odešlo a že mě bude kontaktovat distribuční firma. Dodnes nic, tak jsem jim dnes večer zavolala-a jsem v šoku. Paní mi sdělila, že prý je na mé zákaznické kartě uvedeno, že zboží není na skladě! Nepřišla mi jediná zpráva, upozornění, omluva, minulý týden mi navíc potvrdili, že je vše v pořádku, prostě to je neuvěřitelné jednání!!! Budu tam zítra volat znovu a zjistím co a jak, ale toto je opravdu hrozný přístup!
|
|
|
|
|
|
|
host - 83.188 (?), 24.10.2007 18:05
Moje zkušenost s uvedenou firmou je bohužel velmi negativní a odpovídá již popsaným příběhům. komunikace s firmou veškerá žádná, (měsíc po uplatnění objednávky na dodávku okrasných keřů mě sdělili, že se jim dobře ujímají jahody...) na infolince poskytování informací - žádná sláva, po měsíci a půl sdělení dopravce že veze zásilku, ovšem pozor od 8,00 do 16,00hod. v pracovní dny si musíte vzít dovolenou nebo požádat hodné sousedy důchodce... Poštovní dobírky nerealizují. Takže pozor!!!
|
|
|
|
|
|
|
host - 17.154 (?), 25.10.2007 21:32
Já mám s touto firmou dobré zkušenosti. Objednala jsem si rostlinky, přišla mi zpráva že budou distribuovány ke konci října a opravdu se tak stalo. Zásilka přišla v pořádku, rostlinky jsou pěkné a silné.
|
|
|
|
|
|
|
host - 197.205 (?), 30.10.2007 14:05
Dobrý den, i já se musím této firmy zastat, rostliny přišly včas, v pořádku - na rozdíl od jiných zásilkových služeb.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petra H. - (20) - 54.34 (?), 8.11.2007 22:06
Takže ještě jeden příspěvek ode mě navíc... psala jsem o problémech s dodáním, mezitím jsem ještě volalal a psala maily, vše mělo být v pořádku a stále nic... nakonec mi konečně včera přišla SMS a dnes rostlinky a stromky opravdu dovezli! Byly jsem předtím opravdu hodně nazlobená, bohužel si myslím, že nespolehlivost firmy je způsobena nevhodně vybranými zaměstnanci a chaosem (možná proto, že působí u nás prvním rokem, nechci je omlouvat, opravdu to bylo hodně nepříjemné), nicméně po rozbalení balíku musím konstatovat, že roslinky jsou fakt krásné, vypadá vzrostle (vzrostleji než jsem čekala) a už se těším, až je budu sadit! Takže snad se to u nich zlepší a bude do budoucna už jen spokojenost!
|
|
|
|
|
|
|
host - 178.222 (?), 12.11.2007 11:42
Já jsem objednané rostliny dostala do 10 dnů. Vše dobře zabalené, rostliny silné a nepoškozené. Byla jsem spokojená. V každém katalogu jsou barvy vytvořené počítačem.
|
|
|
|
|
|
|
host - 188.98 (?), 24.5.2010 13:55
Zdravím, jen se připojuji k téže špatné zkušenosti se Sieberz... doručování nápodobné..kytky (muškáty) přemokřené až uhnili - nezbylo mi nic!!! jen jsem zaplatila nehorázné peníze... už od nich raději nic nechci... nebylo to poprvé (stromek - třešeň,kytky :- (( ..cena 1.300Kč )... pokud člověk zaplatí 1.000Kč (letošní kytky)...tak proto, že očekává kvalitnější a odpovídající zboží, ale firma Sieberz mě zklamala :-((. Každý má jiné zkušenosti... nikomu je neberu, ale já po svých zkušenostech se Sieberz... už o žádné květiny, stromky atd. zájem nemám... mám květiny ráda a moc mě mrzí, jak se s nimi zachází a ještě k tomu za takové peníze: - ((.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|