zahradni solarni osvetleni
|
|
|
|
oivo - Bronzový Zahrádkář (92) - 166.45 (?) 30.6.2012 11:03
Občas, také v akci, se objevují nabíjecí baterie v rozumné ceně a ve stejné cenové relaci nabíječky. Čili pokud budu chtít více záře, můžu baterie občas dobít mimo sluníčko. Jsem rád, že sem zavítal někdo, kdo tomu rozumí. Tak vznáším dotaz, jakou kapacitu baterie byste doporučoval? Moje původní měly, jestli se nepletu, 300 mAh. V tomto oboru jsem naprostý laik, když tam dám např. 1700 mAh, vydrží to déle? Nejde mi o to, jestli to slunce utáhne, ale abych každý týden nemusel dobíjet. I.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 213.126 (?), 30.6.2012 10:11
Světlo z Makra jsem rozebral, proměřil a zjistil že solarní dobíjení je nic moc musí deset hodin nabíjet aby osm hodin svítilo.Když je baterie řádně nabitá tak svítí opravdu dost.Solár ji ale nikdy nenabije naplno.V noci vidíte kde je cestička a to je všechno.
|
|
|
|
|
|
|
oivo - Bronzový Zahrádkář (92) - 166.45 (?), 30.6.2012 11:03
Občas, také v akci, se objevují nabíjecí baterie v rozumné ceně a ve stejné cenové relaci nabíječky. Čili pokud budu chtít více záře, můžu baterie občas dobít mimo sluníčko. Jsem rád, že sem zavítal někdo, kdo tomu rozumí. Tak vznáším dotaz, jakou kapacitu baterie byste doporučoval? Moje původní měly, jestli se nepletu, 300 mAh. V tomto oboru jsem naprostý laik, když tam dám např. 1700 mAh, vydrží to déle? Nejde mi o to, jestli to slunce utáhne, ale abych každý týden nemusel dobíjet. I.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bobo-bobobo - (5) - 128.189 (?), 30.4.2013 11:36