Zasilka od LukonBulbs



silvie - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (128) - 178.19 (?) 
11.3.2010 16:06, zobrazeno: 35824x

Dobrý den, včera mi přišla od LukonBulbs objednaná zásilka trvalek, protože je venku půda zamrzlá, nasadila jsem Bohyšky, Čechravu,Boubelíky do květináčů.Postupovala jsem správně, máte někdo s tím zkušenost?Došly mi taky Honzíky, co s těmi, nasadit je hned do truhlíků nebo květináčů, ve kterých už budou pěstovány?Ještě jsem je nikdy neměla a nevím, jak s něma zacházet.Děkuji za radu!

  
   
host - 58.225 (?), 11.3.2010 16:38

Dobře jste udělala, jenom ty venkopvní trvalky nechte v chladnu do doby, než půdfa rozmrzne, snad příští týden, to je pak můžete dát ven, ale s těmi boubelíky bych nespěchal, chtějí přeci jenom tepleji.Honzíky jsou teplomilné, pokud máte možnost mít truhlíky s nimi v teple, dejte je tam, jinak zatím do květináčů a přesadit je až bude teplo.   pH

      
danuska - (2) - 167.241 (?), 16.2.2011 18:20

take mi dneska prisla zasilka od lukonu...

Kazdy rok si rikam, ze uz si od nich neobjednam-kvalita rostlin zadny zazrak, kolikrat ani odrudy nesouhlasi.Ale nedalo mi to a uz jsem psala reklamaci, letos trpelivost skoncila!!!

Mam i zkusenost s jinou firmou...

Objednavala jsem i u firmy Zähradnictví Krulichovi uz vloni, sice maji jiny sortiment, ale trvalek a bylinek maji mnoho.A posilaji az kdyz opravdu nemrze!!!A kvalita rostlin uzasna!!!Peclive zabalene

         
host - 176.18 (?), 16.2.2011 19:46

No nevím, už kolik let objednávám jak od Lukon Bulbs, tak od Lukon Glads, a zatím jsem vždy byla spokojená. Cibuloviny jsou perfektní - odrůdy, co jinde neseženete, trvalky to chce nechat tak měsíc v původním květináčku, než je zasadíte, ale rostou pak také dobře, žádný problém... Letos objednávám zas :-)))  Lída       

            
host - 61.106 (?), 16.2.2011 21:57

Taky jsem od nich v minulosti objednával sortiment, který není častý v nabídkách rostlin, jenže i přes mnohé urgence kolikrát přišlo, co jsem vůbec nechtěl, nebo i ve stavu, že z toho nic nebylo a někdy kytky  i zaslal zpět s reklamací, takže jsem nakonec přestal objednávat. 

Nebudu však jen kritizovat,  mnoho z těch v oněch dobách   nakoupených druhů stále  mám a kvetou mi každoročně. 0.

               
danuska - (2) - 167.241 (?), 16.2.2011 22:34

Reakce na prispevek pani Lidy

Na cibulovinach se snad neda nic zkazit kdyz jim je zasilaji z Holandska a pak staci jen sahnout do prislusne bedny.Ale nechapu, proc bych se mela jeste mesic starat o trvalky doma-jsou to venkovni rostliny, ne pokojovky.A hlavne jake kvetinacky si mam nechat doma na peci kdyz mne dorazily jen rozpadle, hnijici koreny v pytliku.Nemyslim si, ze to je zrovna zahradnicky pristup jak k nam zakaznikum tak k rostlinam.Ale asi je pro firmu Lukon Bulbs dulezitejsi ze maji odskrtnutou a hlavne zkasirovanou objednavku.

                  
host - 176.18 (?), 16.2.2011 23:50

Nevím, jestli se na cibulovinách nedá nic zkazit - stačí si porovnat jejich a ty v obchodech (nejen v "hyper.."). Kromě toho mají dost cibulovin i od našich pěstitelů, ty asi z Holandska nejsou. Trvalky (řebříček, dlužicha, karafiát ap.) jsem zatím vždycky měla v květináčkách (pochopitelně ne třeba hosty). Doma jsem je měla, protože přišly touhle dobou. Jen jsem napsala, že já zatím byla spokojená a kytky rostou. Neměla jsem problémy ani s jinými e-shopy, jen u Starkla jsem asi 2x reklamovala záměnu druhu a 1x u N.O.S., ale vždy se to v pohodě vyřešilo.     Zdraví Lída

                     
host - 167.241 (?), 17.2.2011 20:02

Zarazi mne, ze rostliny posilaji v teto dobe kdyz mrzne a my zakaznici z venkovnich delame pokojovky.Dneska jsem mela nekoho od firmy Lukon Bulbs na tel.A jak jsem psala uz vcera, ze je pro tuto firmu dulezite zacinkani v pokladnicce tak se vlastne potvrdilo.Pani mne rekla ze to posilaji uz ted protoze by nestihali.Co s rostlinami budou delat lide kdyz venku mrzne neresi.Neprijde mne to jako korektni chovani k nam zakaznikum.Proste si to dejde v kuchyni na stul a piplejte mrzaky.Hlavne ze jste zaplatili a hotovo!!!

Je mne z firmy LUKON BULBS smutno.Jak hresi na to, ze proste maji sortiment a Vy lide se starejte a piplejte chudinky, ktere Vam prisli.

                     
mičurinec - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3092) - 93.15 (?), 17.2.2011 21:04

no nechci se firem zastavat, ale vzdycky je v objednavce kolonka, kde je napsano-kdy chcete, aby vam rostliny prisly, takze to neni problem to tam snad napsat

                     
host - 176.18 (?), 17.2.2011 22:25

Věřím, že by nestíhali, ostatně v katalogu mají psané, že zasílají podle pořadí došlých objednávek. Třeba Najmanová zasílá už také. Není přece problém dát cibule do chladna nebo tepla, jak potřebují.Trvalky vždycky šoupnu na balkon, když hlásí pod -5°C, tak přes ně hodím noviny.Případně je lze dát někam ven a hodit chvojí, snad si jako zahrádkář poradíte. Oni je mají také venku. Anebo si domluvit termín, pokud to obchod nabízí,  jak je tu také psáno. Ale já jsem radši, když mám doma kytky před výsadbou a ne na poslední chvíli. Mně třeba vyhovovalo, že mi na mé dotazy ohledně nové pivoňky p.ing.Nejedlo velmi ochotně odpověděl. Pokud vím, tak je i členem Gladirisu, zabývá se i šlechtěním rostlin, není to pouze obchodník. Ostatně nikdo vás nenutí si u nich dál objednávat, když vám to nevyhovuje.           Lída

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Jak je to s kvalitou Red Einhell?9:21
Jak je to s kvalitou Red Einhell?9:06
Jak je to s kvalitou Red Einhell?7:45
Jak je to s kvalitou Red Einhell?20.11.2024
Sádrokarton Norgips - zkušenosti?17.11.2024
Tavná pistole Tafix Koventa15.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika