zkušenosti s firmou Bakker



host - 70.142 (?)
31.5.2008 20:43

Bohužel, letošní rok mě se svou nekvalitou ale i cenou za kterou tuto nekvalitu nabízí doslova ohromili a div mě netrefil šlak. Teď po mě chtějí uschlé stromky, zhnilé keře růží, uschlou okrasnou krvavou strávu ve formě sena abych jim ti poslala zpět, samozřejmě podle reklamačního řádu musím poštovné, v dnešní době taky velmi luxusní služba zaplatit. Jsem na ně tak nasr..., že bych nejraději se jela na ně podívat.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

                     
host - 182.2 (?), 26.9.2007 17:17
Dobrý den, tak zrovna dnes nám přišla zásilka, která byla z poloviny plesnivá. Docela jsme z toho byly v šoku. Chtěla bych však říct, že jsme si několikrát objednávali v českých zahradnictvích on-line např. zahradnictví Soukup a byly jsme naprosto spokojeni. Nevím, co si mám o Bakkrovi myslet, ale jedno vím jistě, už si tam nic neobjednám. Věra Popelková
                     
host - 51.176 (?), 6.10.2007 9:35
ja jsem od Bakkera objednala ruže, rostou dobře, ale barvy jsou úpně jiné než ty deklarované. taky ixie, z nich nevykvetla žádná, ale poslali mi obratem dobropis. Pak holandské kosatce rosario, vykvetl pouze 1 a to fialově, nikoliv růžově. jo a ještě plamenky, z nich se ujaly z šesti 3, ale poslali obratem nové. takže kvalita za vysokou cenu nic moc, ale aspoň reklamace vyřizují solidně. taky mám zkušenosti se starklem, ale kvalita mizerná - růže v zuboženém stavu, šuškarda  a mečíky plesnivé, trvalky maličké. ale reklamace bez problémů a ochotně vyřízené, na rozdíl od Bakkera, který ji požaduje písemně, stačí telefonicky. dobrou zkušenost mám s trvalkami s firmou Florianus z Jindřichova Hradce, od nich se mi vše krásně ujalo a roste.  marketa
                     
host - 41.2 (?), 15.11.2007 15:34

Já jsem si také objednala katalog Bakker, ale jak jsem viděla ty ceny, nic jsem si neobjednala. Ale dostal se mi do rukou katalog Lukon, Koníček - Koníčková, měli tam 1900 položek, nejraději bych si objednala všechno, byly tam krásné věci a levné. Objednala jsem si katalog podzimní, přišel mi za dva dny, objednala jsemi si rostliny za 1500 Kč, a to cibuloviny a trvalky, balík přišel za tři dny, perfektně zabalené, popsané, krásné narašené cibulky, jsem z nich nadšená, určitě si budu zjara něco objednávat, pro mě jsou jedničky, zdravím Věra.

                     
Míčková Jana - (5) - 2.142 (?), 23.11.2007 19:24
Nemohu si na tuto firmu stěžovat, byla jsem s ní spokojená.
                     
host - 185.175 (?), 7.2.2008 15:28

Taktéž jsem s firmou velmi spokojena, ani jsem neměla za ta léta příležitost k reklamaci.

                     
host - 181.251 (?), 18.5.2012 10:37

Dobrý den,
V pond.7.5. jsem obdržela část. dodávku z výše uvedené objednávky za skoro 8 tis. Zboží jsem převzala v den doručení a to co jsem uviděla uvnitř mi připadlo jako zlý sen. Všechny rostlinky byly v ubohém stavu. Zavadlé, bez barvy - bez známek života. Místo lístečku bíle klíčky či jak to nazvat. Chtěla jsem to okamžitě reklamovat, ale v úterý byl státní svátek a byl by to hřích podrobit je dalšímu trápení a tak jsem přísně podle pokynů/bohužel jen z internetu, protože žádný letáček či lísteček u rostlinek není a tak sadíme s notebookem/ rostlinky namočila a následně zasadila a tiše jsem doufala, že chladnější počasí a moje péče jim vrátí život. Bohužel ve čtvrtek a ať se dívám jak se divám nepřežije snad ani jedna rostlinka. Pochopilá by jsem to u jedné či dvou rostlinek, ale celá zásilka i odolné keříčky jako je šeřík či skalkové rostlinky které jsou jako plevel? Nevím jak se to může stát tak zavedené firmě. Nebudu uplatňovat reklamaci, když už jsem z milostí ty kytičky zasadila. A také cítím morální povinnost se se svou zkušeností podělit s ostatníma, které by mohla zlákat vaše lákává nabídka což mi přijde jako klamavá reklama. Zbytky rostlinek - převážně opěry, které zúst. nafotím a zveřejním na internetu. U firmy Bakker už nekoupím aní konvičku.Je to dobré ponaučení. V Česku máme plno zahradnictví, kde si můžu vybrat a ja naletím na hezký udělané fotografie. Tech 8 tisíc berů jako dobrou školu životano

Grešáková

                     
vyslouzil - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (18316) - 92.38 (?), 18.5.2012 11:19

Reklamujte!

To nevadí, že jste rostliny zasadila - jak jinak byste zjistila neujmutí? Nemusíte ty rostlinky vracet - stačí takový malý bledý lístek, který je v zásilce přiložený. Hlavně ho nevyhoďte! Není na něm mnoho napsáno, jen název rostlinek. Oni Vám nedají zpět peníze, ale pošlou dobropis v ceně reklamovaných rostlin, za který si ve stejné ceně můžete objednat příště. To za to stojí, věřte.

               
host - 129.2 (?), 27.5.2008 17:51

Ahojda,

tak já mám s touto firmou výborné zkušennosti. Je pravda, že jsou sice dražší, ale všechny rostliny, které si mamka objednala krásně chytly, jsou nádherné, bohaté, včetně keříků - loni jsme si objednali šeřík, už letos na tich málo proutcích kvete a nemluvím o rostlinkách jako jsou krokusy, modřence - opravdu překrásné a velmi kvalitní cibuloviny. Já tedy na tuto firmu nedám dopustit.

                  
Pavlina045 - (2) - 12.138 (?), 16.5.2010 9:43

Ja taky nedám dopustit na tuto firmu i když je draší ale kvalitní ma rostliny a cibuloviny

      
host - 70.142 (?), 31.5.2008 20:43

Bohužel, letošní rok mě se svou nekvalitou ale i cenou za kterou tuto nekvalitu nabízí doslova ohromili a div mě netrefil šlak. Teď po mě chtějí uschlé stromky, zhnilé keře růží, uschlou okrasnou krvavou strávu ve formě sena abych jim ti poslala zpět, samozřejmě podle reklamačního řádu musím poštovné, v dnešní době taky velmi luxusní služba zaplatit. Jsem na ně tak nasr..., že bych nejraději se jela na ně podívat.

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika