zkušenosti s firmou Bakker



host - 121.251 (?)
18.4.2008 13:41

Taky jsem zklamaná z dárku - nabízený digitální fotoaparát dle mě má s digitálem moc málo společného, nejprve jsem myslela, že je to dětská hračka nebo foťák na jedno použití, např.digitál musí mít vzadu displej, který samozdřejmě nemá, no jsem zvědavá jestli s tím půjde fotit.Varuji všechny, kteří teprve na svůj "digitální fotoaparát" čekají. S.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

      
host - 98.74 (?), 20.5.2009 21:35

Zdravím, ja si nemůžu stěžovat ja jsem měla loni dva a půl metrové mečíky a byli z bakru o liliich můžu řict to samé opradu krásné tygřice kvetly o život prostě super uvidíme letos, přejí i vam krásnou rozkvetlou zahradu.

      
host - 45.235 (?), 8.3.2021 14:59

Dobrý den, zkušennosti se společností Bakker máme bohužel jenom špatné. Můj otec (86 let) u nich objednává již 5 let. Každý měsíc minimálně jedna zásilka. Cca 80% všeho co obdržel nepřežilo, a přitom otec vždy byl velký zahradník. Navíc všechny zásilky jsou dražší než v místních zahradníctvích. Jediný důvod proč zásilky můj otec objednával je, že mu vždy přišlo potvrzení, že je jediný a potvrzený výherce někdy 280tis.Kč, někdy 650tis.Kč, jindy i milion Kč. Pochopitelně nikdy nic nevyhrál, ani nemohl vyhrát, protože si nikdy nedočetl, že podmínky výhry může společnost Bakker kdykoliv změnit. Takže výsledek tohoto lidského hyenismu, který bohužel není právně postižitelný je, že takto starý důchodce utratil za poslední 2,5 roku přes 200tis.Kč, které za svého života našetřili s babičkou. Utratil tyto peníze za balíčky, které zprvu objednával, a následně už mu chodili i bez objednávky. Bohužel schopnost, těchto starých lidí, rozeznat co je rozumná objednávka a co už je bezmezné okrádání starých důchodců, se blíží nule. Takto staří lidé už opravdu nejsou schopni rozeznat tyto podvody společností jako je Bakker a nechají se unést potvrzením o neexistujících výhrách. Moc bych si přál, abychom všichni dohlíželi na své stařečky, aby nemohli opakovat chybu mého otce. Aby ze svýh skromných důchodů a těžce našetřených peněz přestali přizpívat do plných kapes miliardářů, jejichž firmy jsou registrovány v daňových rájích, jako je například Holandsko. Přeji všem hodně štěstí! Martin Moravec

         
host - 91.196 (?), 9.3.2021 9:54

Martine, pokud je to tak, jak píšete, tak je to vhodné řešit i např. v ČT, v pořadu černé ovce! Obecně-když se člověk chová jako Váš tatínek, tak by asi bylo nutno omezit jej v chybném chování právním způsobem. Já vím, je to těžké, ale právě na to asi spousta tzv.šmejdů spoléhá, hřeší...

   
host - 182.201 (?), 7.2.2008 22:08

Zkušenosti s firmou mám špatné. Zaslané kytky byly buď nahnilé a někdy suché. Když jsem objednávala rostliny kvůli nabízenému dárku (např. svítící dlaždice do zahrady) poslali mi jiný dárek, protože už dlaždice neměli.  Což  si myslím je nesolidní. Dokonce mi zaslali i jiné odrůdy jahod, než jsem platila. Měo se jednalo se o jahody Kingsize. Sousedky  mají  také stejné zkušenosti - takže už neobjednáváme.

      
host - 9.99 (?), 13.2.2008 18:59

Na podzim jsem si nechal poslat cibule některých rostlin a až na pozdní zaslání (konec listopadu na sadbu v horské oblasti opravdu ideální není), jsem byl spokojen. Kvalita sem mi zdála dobrá. Uvidíme co z nich vzejde, zima byla mizerná, ale tento víkend sem viděl rašit talovíny. Před nákupem vřele doporučuji porovnat ceny s ostatními výrobci a nakoupit jen rostliny nebo kultivary, které jste nikde jinde neviděli.

         
host - 151.203 (?), 13.2.2008 19:25

Jen taková maličkost k zamyšlení. Nemůže mít na růst a životnost rostlin vypěstovaných v Nizozemí vliv rozdílné mikroklima? osobně vsázím na české tradiční školky.

      
host - 121.251 (?), 18.4.2008 13:41

Taky jsem zklamaná z dárku - nabízený digitální fotoaparát dle mě má s digitálem moc málo společného, nejprve jsem myslela, že je to dětská hračka nebo foťák na jedno použití, např.digitál musí mít vzadu displej, který samozdřejmě nemá, no jsem zvědavá jestli s tím půjde fotit.Varuji všechny, kteří teprve na svůj "digitální fotoaparát" čekají. S.

         
host - 25.96 (?), 26.1.2018 16:37

Moje zkušenost-špatná.Objedna jsem orchidej Brtley Swarz, poslali úplně jinou aniž by mně informovali- jejich reakce -tamtu jseme neměli tak jsme poslali jinou, jestli se vám to nelíbí tak jí vratte.

   
host - 69.98 (?), 11.3.2008 13:50

Mé zkušenosti s fyrmou Bakker jsou zatím jen ty nejlepší. Rostliny chodí zabalené velice pěkně. Po dvou letech (po vykvetení) jsem vloni zjistila, že mi byla zaslána jiná rostlina (jiný druh pivoňky). Firma Bakker se zachovala velice pěkně a dostala jsem náhradu.

      
host - 150.27 (?), 13.3.2008 7:27

Mám jen jednu zkušenost, a to dobrou. Před podzimem jsem neodolala a objednala si už ve slevách cibulky tulipánů a růžových narcisků. Tulipány asi 3 druhy. Zasadila jsem je pečlivě do okrasných květináčů, přes zimu byly ponořené do hlíny ve skleníku. Rostou nádherně, vyrašily všechny cibulky a moc se teším, až brzo rozkvetou. Pěkné jaro všem!!! 

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika