zkušenosti s firmou Bakker
|
|
|
|
host - 48.1 (?) 18.4.2012 9:28
Já mám zase velmi dobré zkušenosti.Cypřišky koupené před 7 lety jsou krásné, asi 1,5 m vysoké, přestože došlé byly 0,30 m.Pár se jich nechytilo, ale obratem poslali nové a myslím, že jich bylo i o několik navíc.Mečíky jako dárek-nádherně červené jsem už rozdala všem v okolí, jak se pěkně rozmnožují.Růže krásná, jedna se nechytla, obratem zaslali novou.Teď jsem zrovna objednala fialové pnoucí růže, už se na ně moc těším.Pro mě-BAKKER ano.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 54.232 (?), 9.3.2012 18:27
Neustále mi posílají uschlé rostliny a inzerují dárky, které stejně nepošlou, již jsem s nima skončil
|
|
|
|
|
|
|
host - 48.1 (?), 18.4.2012 9:28
Já mám zase velmi dobré zkušenosti.Cypřišky koupené před 7 lety jsou krásné, asi 1,5 m vysoké, přestože došlé byly 0,30 m.Pár se jich nechytilo, ale obratem poslali nové a myslím, že jich bylo i o několik navíc.Mečíky jako dárek-nádherně červené jsem už rozdala všem v okolí, jak se pěkně rozmnožují.Růže krásná, jedna se nechytla, obratem zaslali novou.Teď jsem zrovna objednala fialové pnoucí růže, už se na ně moc těším.Pro mě-BAKKER ano.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 183.29 (?), 20.4.2012 16:04
..ano nepoučitelný, před pár lety jsem polovinu rostlin reklamoval, úspěšně.Zařekl se že už nikdy.Teď jsem se nechal zlákat na dárek, bateriovou konvičku.K ní jsem si objednal 3 dr.rostlin, došli 3ks 5cm hlízek za 259kč!!!Myslel jsem, že to už jsou rostliny.Další rovněž guča hlízek v igeliťáku, také za 259kč.U zahradníkú stojí vzrostlé rostliny 20-30kč.konvička je na půl litru v hodnotě tak 50kč... už fakt nikdy Bakker.
|
|
|
|
|
|
|
host - 228.17 (?), 12.5.2012 11:11
Mám čerstvou stejně hroznou zkušenost s dodávkou od Bakker. Půlka shnilá a půlka suchá. Ona za to možná může Česká pošta, že to trvalo týden, ale proč to tedy neposílají jinak?
|
|
|
|
|
|
|
host - 146.32 (?), 15.5.2012 15:05
Dobrý den, no to jsem ráda, že nejsem sama, komu přišly nahnilé růže. Akorát by mě zajímalo, jak jste řešili reklamaci, protože poslat 2 ks shnilých růží za 898 Kč včetně poštovného mi připadá skoro jako žalovatelná krádež.Každopádně už si u nich nikdy nic neobjednám a budu varovat všechny svoje známé.
|
|
|
|
|
|
|
host - 80.148 (?), 4.6.2012 22:24
4.6.2012 mi přišla zásilka z Bakkera. Děs a hrůza, všechno shnilé, plesnivé, zvadlé a vyschlé. Krabici jsem zavřela a poslala bez vybalení zpět. Ponaučení pro mě a varování všem. Od fy Bakker-Holland už fakt nikdy více. Že se nestydí, nechápu, jak mohou prosperovat!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 56.224 (?), 30.7.2018 14:30
3x jsem nakoupila cibulky u Bakkera, 1x u Starkla a naposledy u Narcisy.cz Balíčky od Bakkera jsem skoro hned vyhodila, od Starkla dobrý vše vykvetlo ajsem spokojená, od Narcisy vykvetlo vše, ale hlavně mě bavily ceny a výběr cibulek a způsob balení. Vypadá to, že konkurence začíná pracovat. Hurá.
|
|
|
|
|
|
|
host - 0.107 (?), 28.12.2018 15:29
Bakker už asi u nás skončil, u Starkla jsem spokojená, jen má malý výběr cibulek, od Narcisy.cz jsem zkusila poprvé a pečlivě zabalené jako by to byly parfémy :)) a snad kromě jednoho ocúnu vše vykvetlo.
|
|
|
|
|
|
|
host - 168.34 (?), 12.6.2019 11:31
Dobrý den, u Bakkera už nikdy si nic neobjednám, zaslali mi něco jiného, než jsem měla objednané, zásilka přišla v ubohém stavu, skoro vše jsem musela vyhodit, vyhozené peníze, nedoporučuji Vlasta
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|