zkušenosti s firmou Bakker



host - 98.166 (?)
11.6.2011 18:28

Nevidím žádný důvod, proč bych kupovala dvě stejné rostliny jednu u Bakkera za př. 500,-, když totéž mohu získat jinde za třetinovou cenu. Po té, co jsem si objednala u Bakkera za několik set bambus v domění, že mi příjde krásná rostlina a dostala jsem jedno jediné stébélko něčeho, co se nedá popsat jsem si již nic neobjednala. Ale abych byla spravedlivá, tak mám od nich před domem rudou růži Santanu a je to nepopsatelná krása. Mám ji tam asi třetím rokem a letos jsem přijela na chalupu a nestačila jsem se divit. Má obrovské množství nádherných, velkých červených květů v trsech po několika květech, vysoká je asi tak 2 m. Nepředstavitelně se rozrostla do krásy.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

         
host - 161.33 (?), 28.9.2010 1:05

Tak si připadám, že jsem dopadla skoro stejně, jenom s tím rozdílem, že u mne se žádná bedna nekonala ani velká, ani malá.Přitom jsem dostala urgentní dopis že tam je bedna na moje jméno a s příští objednávkou mi bude zaslána.Objednávka byla na začátek září.Zatím nepřišla ani objednávka, ani bedna.A to není poprvé, co se mi toto stalo.S touto firmou mám ty nejhorší zkušenosti.Reklamovala jsem růži, která zplaněla a trvalo to 2roky, než mi poslaly novou.při té příležitosti jsem si objednala jinou růži, no a tu projistotu poslaly úplně černou, takže zase nemám nic.Nato jak mají všechno předražené... Udělala jsem si průzkum u Bakkera a Starkla.Vybrala jsem 10 stejných sazenic (kkytky, stromky, keře atd.) a rozdíl v ceně???  3000 korun!!! Takže s Bakkerem končím jednou pro vždy!!!   Shodou okolností taky Jarka


   
host - 103.1 (?), 15.5.2011 19:15

Zdravím, je zajímavé kolik lidí zde píše jak špatné má zkušenosti, Já si od této firmy objednávám již několik let a zatím mi všechny kytky vykvetli, ono také záleží jakou má kdo půdu...,jsem s produkty velmi spokojená, nedávno jsem od této firmy sadila černý rybíz a za pár dnů se krásně ozdobil listy...

p. Marta

   
host - 168.18 (?), 13.6.2017 21:57

15.4.2017 - objednávka 6 muškátů, potvrzeno, ale může být zpoždění, 9.5. - mám dotaz, jestli objednávka dosud platí, odpověď: 25.4. jsme odeslali, tedy už byla 12 dnů na poště. V jejich obchodních podmínkách je, že upozorňují mailem. To neudělali. Odešlo zpět bez vyzvednutí. 2. pokus: odešleme 16.5., 17.5. se ptám jestli to poslali, zjevný údiv, ale došly spařené hnijící kytky s bílou plísní v obalu typu PET láhev. Reklamuji. 3 pokus- zdarma došly další kytky, ne o moc lepší než ty druhé. Ale ty aspoň živoří a snad se do podzimu vzpamatují. 750 Kč za kytky na kompost. Strašné, děsné, jak uslyšíte Bakker, tak prchejte. Poslední bezdomovec by se neodvážil něco takového na trhu prodávat. Fota jsou v pořadí údálostí.


      
host - 98.166 (?), 11.6.2011 18:28

Nevidím žádný důvod, proč bych kupovala dvě stejné rostliny jednu u Bakkera za př. 500,-, když totéž mohu získat jinde za třetinovou cenu. Po té, co jsem si objednala u Bakkera za několik set bambus v domění, že mi příjde krásná rostlina a dostala jsem jedno jediné stébélko něčeho, co se nedá popsat jsem si již nic neobjednala. Ale abych byla spravedlivá, tak mám od nich před domem rudou růži Santanu a je to nepopsatelná krása. Mám ji tam asi třetím rokem a letos jsem přijela na chalupu a nestačila jsem se divit. Má obrovské množství nádherných, velkých červených květů v trsech po několika květech, vysoká je asi tak 2 m. Nepředstavitelně se rozrostla do krásy.

         
host - 184.139 (?), 15.6.2011 0:00

Já mám taky od Bakkera růži, krásně kvete

růže od Bakkera
růže od Bakkera
      
host - 245.125 (?), 16.6.2017 14:06

Mohu jen potvrdit. Objednal jsem si taky 6 muškátů (skoro 1200,- s poštovným), přišel mi kompost. Reakce, pošleme vám nové. Po dvou týdnech na mou urgenci lhali, že nové zboží odešlo minulý týden. Uběhl další týden a další telefon. Tentokrát změna, zboží už nemáme, pošleme Vám příští týden složenkou peníze. Dva týdny se nic neděje, tedy urguence. No, my jsme to ještě neposlali, ale je to v běhu, ve středu posíláme složenku. Poslední telefon (doufám) v pátek, složenka je na cestě (to jde asi pěšky), ale bez poštovného. Tak snad přijde... Závěr? Bakker NIKDY VÍCE, RUCE NA BRADAVKY A PRYČ!

   
host - 34.85 (?), 13.10.2011 18:29

Nespokojenost. Co jsem slyšel, cibuloviny a malé květiny mají celkem slušné, ale rozhodně nedoporučuji kupovat stromy či keře… koukněte na stránky a posuďte sami rozdíl setů 4 ročních období.

sety 4 roční období
sety 4 roční období
   
host - 247.66 (?), 4.8.2019 2:55

Prima neděli. Žel, nemohu zkušenost sdělit. Na e-mail z 14. 7. 2019 neodpověděli a telefon neberou. Chtěl jsem objednat u nich, jinde nemají.

   
host - 232.224 (?), 29.10.2011 15:57

Mám ty samé zkušenosti, koupil jsem jahody a nechytla se ani jedna. Jsou to holandský zloději a více s nimi nechci mít nic společného. Mimo jiné k ničemu nepošlou návod. Dnes jsem našel jiné zahradnictví (české), u všeho je návod s popisem a snad se budou chovat lépe.

   
Lamalos - (2) - 27.79 (?), 26.11.2019 15:47
Objednal jsem tři stromkové růže. Přišla jedna stromková a dvě keříkové. Chtěli po mě zaslat růže zpátky kvůli reklamaci... Na to jsem neměl čas, tak jsem nabídl že si růže nechám jen chci zaslat zpět na účet cenový rozdíl rostlin, odmítli, takže za mě zklamání. Růže byly malého vzrůstu, jinak přišli v pořádku...
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Jak je to s kvalitou Red Einhell?22.11.2024
Inspiraci pro zahradní domky22.11.2024
Obsyp zapuštěného bazénu22.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Jak je to s kvalitou Red Einhell?21.11.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika