zkušenosti s firmou Bakker
|
|
|
|
host - 95.143 (?) 14.5.2010 0:53
Dobrý den,
reaguji na Vaší zprávu.Jsem též zklamán a tudíž nejste sama.Jen s tím rozdílem, že šlo o jiné zboží.
Popínavé jahody jsem ještě neviděl, pokojové rajčata znám jen zvadlé a s cibulovin mě vyrostla leda tráva.Takže z hromady peněz, které jsem poslal této firmě jsem zaplatil prima dovolenou majitelovi firmy.
Jen tak dál s tímto podnikáním a brzo tady bude občanská válka.Na tuto firmu a jejich představitele rozhodně nezapomenu!!
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 165.92 (?), 9.4.2010 9:54
Naprosto souhlasím. Měla jsem si přečíst dříve diskuzi než jsem u nich objednala. Nenechala jsem se odratit cenama, říkala jsem si, že bude zboží kvalitní. Přišlo to v naprosto dezolátním stavu, pelargonie zlámané, fuchsie plesnivé atd. Hrůza, nikdy víc. A někomu doporučit, to bych se musela stydět.
|
|
|
|
|
|
|
host - 226.109 (?), 12.5.2010 20:34
Dobrý den, protože jsem nepoučitelná tak před 14 dny mi došel balík od Bakkera.Vše plesnivé, zapařené a shnilé. Z 5 kytek křísím poslední muškát asi nepřežije.Byla to moje asi 4 objednávka nic z toho do dneška nepřežilo.Nejhorší je, že nedají vědět a na poště je balík normálně uložen 15 dní.Všichni víme jak to v krabici asi vypadá. Takže fakt už ne!!! Zdraví Františka
|
|
|
|
|
|
|
host - 212.238 (?), 28.8.2010 8:35
Já kupuji u Bakkera asi 15 let. Byla jsem zpočátku nadšená, ale v posledních letech je to čím dál horší. Sazenice trvalek, i když jsou krásně zabalené, jsou různé kvality-ze tří nebo z pěti je jen jedna slušná, jedna nebo dvě již chcíplé a ostatní se snažím vzkřísit /marně/. Evidentně jsou moc dlouho zabalené.Jednou jsem místo stromku obdržela jenom nějaký ulomený suchý klacek. Pět mahonií do živého plotu bylo zabaleno aspoň půl roku, ale na radu reklamačního oddělení jsem poslušně počkala až do jara, jestli se nestane zázrak s těmi suchými klacíčky a pak jim je tam dovezla. Reklamace jsou teď také horší, protože hledat v záhonu kořínky po nevzešlých rostlinách není snadné, raději to vzdávám. Můžu říct, že 80% zaslaných rostlin jsem zbytečně zaplatila. A ty krámy, co posílají, dostávají asi zdarma od výrobců, kteří neuspěli na trhu, za ty bych se styděla. Vždyť rostliny jsou určitě lepší bonus. Cibuloviny ale mají výborné a krásné. Také keře a stromky jsou dobré, bohužel moc drahé. Asi už opravdu s touto firmou skončím.
|
|
|
|
|
|
|
host - 95.143 (?), 14.5.2010 0:53
Dobrý den,
reaguji na Vaší zprávu.Jsem též zklamán a tudíž nejste sama.Jen s tím rozdílem, že šlo o jiné zboží.
Popínavé jahody jsem ještě neviděl, pokojové rajčata znám jen zvadlé a s cibulovin mě vyrostla leda tráva.Takže z hromady peněz, které jsem poslal této firmě jsem zaplatil prima dovolenou majitelovi firmy.
Jen tak dál s tímto podnikáním a brzo tady bude občanská válka.Na tuto firmu a jejich představitele rozhodně nezapomenu!!
|
|
|
|
|
|
|
host - 224.13 (?), 14.5.2010 0:59
s touto firmu jsme spokojeni, vše pokaždé došlo v pořádku, vadí nám jen ceny, mají to předražené
|
|
|
|
|
|
|
konvalinka - Diamantový Zahrádkář (1285) - 143.17 (?), 14.5.2010 8:03
Taky jsem nepoučitelná - na podzim my přišly od Bakera kytky. Ani nevím proč - nebyly tak hrozné, jen malé a na jaře vylezla sotva poovina. Cca před měsícem mi přišel balík - neležel na poště - vozí nám ho okamžitě a čtyři keře jochovce jsou jen špilky z nichž jeden nevypadá, že to rozchodí (vypadaly jako by opravdu narašili v té krabici, byli jakoby,,rychlené" - bleďounké a křehké) Tudíž nevím, odkud ty balíky posílají, ale cestovaly 100% dýl než dva dny. A jedna rostlinka, kterou jsem objednala spíše pro zajímavost a jen jednu, byla uhnilá - vypadá to, že úplně Zkusím reklamovat.
|
|
|
|
|
|
|
Pavlina045 - (2) - 12.138 (?), 16.5.2010 9:41
Já už od firmy Bakker kupuji 10Let a jsem velice spokojená květiny a cibulky dojdou vždy vdomluveném termínu a vpořádku vždy se mě vše ujmulo. Kupovala jsem i hortenzii a tu jsam zasadila dle návodu a rosta.Pavla
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 94.24 (?), 10.6.2010 20:54
S uvedenými dvěma firmami nemám zkušenosti. Od nákupu jejich zboží mě vždy odradila cena. Letos jsem si objednala několik trvalek od firmy Florianus a jsem velice spokojená. Zboží přišlo za 48 hodin naprosto v pořádku, sazenice zdravé a silné a ceny velmi solidní. Líbí se mi i jejich internetová nabídka. U rostlin je uvedena stručná charakteristika, fotografie, doba kvetení a cena.
|
|
|
|
|
|
|
host - 57.82 (?), 18.6.2010 9:22
smůlu nemáte, je to firma, absolutně neochotná, nepružná, nekomunikují. rostliny prisly nezabalene, suche a reklamyci vyrizuji uz mesic. Peníze zpet posilaji po castech, chce to pevne nervy.Absolutne nedoporucuji. Zlatý Starkl
|
|
|
|
|
|
|
host - 69.193 (?), 27.9.2010 18:12
Také jsem si objednala kytičky, nechala jsem se zlákat krásnými fotkami v katalogu.Nu objednala jsem si a došlo to. Chtěla jsem jen cibule a tak snad přežijou, uvidíme,ale co mne pobavilo Vám musím napsat.V katalogu bylo jako lákadlo uvedeno, že dostanu jako dárek, dřevěnou bednu s elektronickým dárkem uvnitř, který je s LCD displeyem.Vyfoceno tam bylo mimo jiníé mobil, navigace,LCD monitor a digi kamera.No bylo tam napsáno, že 100% jedna z těch cen je má.Koukala jsem, že bedna má rozměry velice malé a task jsdem si říkala, že se do ní vejde maximálně ten mobil nebo kamera.Všechno přišlo, i ta bedna, no bedna, bedýnka a korát tak na ten mobil.Dychtivě jsem jí otevřela a uvnitř byly npžky na keře spojené s čímsi jako víceúčelový núž.Volala jsem tam a ptala jsem se, jestli ty nůžky jsou ten elektronický dárek a bylo mi řečeno, že ano.No zřejmě tam nikdo nepozná rozdíl mezi elektronickým a mechanickým dárkem. No další objednívka půjde šupem zpátky. Když to tady čtu tak vidím, kolik z nás si už naběhlo. Jarka
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|