|
Napojení trvalkového záhonu na habrový plot, 3.8.2016  Dobrý večer dejte si tady do vyhledavače Jaké trvalky nasadit já tam mám fotografie trvalkových záhonu.My máme vzadu tuje a u nich různé traviny, vzadu vysoké vpředu nižší ano mám textilii a štěpku. |
 |
Jaké trvalky pěstovat, 31.7.2016 Je to tak jak to napsala p.Lída.Ty co vyjmenovala mám všechny. |
 |
|
 |
Jaké trvalky pěstovat, 31.7.2016 Teď se dívám, že jsem dala dvě stejné fotografie tak omlouvám se.
|
 |
Jaké trvalky pěstovat, 31.7.2016  Můj trvalkový záhon, sluníčko celý den. Tady máte všehochuť. |
 |
Záměna postřiku, 23.7.2016 Dobrý večer, potřebovala bych radu, syn omylem zaměnil postřik na mandelinku a brambory postříkal Randoupem brambory už po dvou dnech začínají usychat chtěla bych se zeptat zda je máme vykopat a mohou se konzumovat nebo je máme vyhodit?Děkuji. |
 |
Kroucení natě cibule, 26.6.2016  Tak já se taky přidám poslechla jsem radu p.Lídy protože už několik let po sobě byla cibule pokroucená cibuli jsem sadila 10.května a ničím nezakryla a dnes vypadá takhle takovou cibuli jsem neměla už dlouho. |
 |
Sázení nakladaček, 20.5.2016 Dnes jsem sázela taky vytáhnuté a dala je hlouběji a ještě jsem je přihrnula takže jim jen vykukují lístky.
|
 |
Po čem nové jahody, 19.5.2016 Já dávám, po cibuli nebo česneku, taky po raných bramborách jak sklidím zaryju hnůj nechám sednout a sázím až v půli nebo koncem září to už není takové horko, pokud sadbu beru svoji nebo dostanu tak dávám 2 rostlinky když koupím tak jen jednu jsou už... celý příspěvek > |
 |
Rhododenron nevykvete, 17.5.2016 Tak-že mráz, děkuji zkusím příští rok zakrýt. |
 |
Rhododenron nevykvete, 17.5.2016  Také bych potřebovala radu rhododenron nasadí poupata a ty pak začnou zasychat, neuschou všechny třeba tři se rozvinou, co to může být nemoc, sucho, slunce?Prosím o radu. |
 |
|
 |
Prosím o identifikaci, 14.3.2016  Dobrý den, já si myslím, že je to ladoník nebo ladoňka.Hyacintovec vypadá jinak. |
 |