Příspěvky uživatele - Dadude

Feramol proti slimákům, 20.6.2010
Naprostý souhlas, do naší přírody to nepatří, nemají tu přirozené nepřátele. I nějaká chytrá paní psala, že hlavně je humánně nesbírejte a nevozte do lesa, že uškodíte lesu.
Chvojí x netkaná textilie, 16.9.2009
Dobrý den, jsem v pěstování růží začátečník a mám dotaz - je lepší na zimu zakrývat růže chvojím a přihrnout kupku kompostu nebo zakrýt celou růži bílou netkanou textilií? Díky Dáda
Stromy pomlácené kroupami, 7.8.2009
Dobrý den, děkuji moc za rady. Přihnojila jsem síranem draselným (29.8.2009), rozpustila ve vodě a zálivkou (máme drenážní trubky ke kořenům každého stromku), v množství 30g ke každému stromku. Myslíte, že bych měla ještě na podzim (září-říjen)... celý příspěvek >
Stromy pomlácené kroupami, 24.7.2009
Děkuji za radu :-)
Stromy pomlácené kroupami, 23.7.2009 Obsahuje fotku
Dobrý den, tak nám včera večer padaly až 3cm kroupy a docela zdecimovaly stromy (o tom dalším radši ani nemluvím). Přiložím foto a prosila bych, jestli má někdo zkušenosti, jestli ty stromky mají vůbec nějakou naději, že by mohly ještě někdy dobře... celý příspěvek >
Zničený hyacint, 18.7.2009
Dobrý den, tak cibule byly v pořádku, jen jednu se mi při vydělávání ze země podařiloo trochu škrábnout a teď to kolem toho škrábance trochu hnije a plesniví, můžete mi prosím poradit, čím se to má desinfikovat? Díky Dáda
Rajče - postřik - prevence?, 16.7.2009
Taky bych měla dotaz - bohužel jsem dnes zjistila, že plíseň rajčat dorazila, rajčata jsou venku, už jsou některé červené, už jsme jedli. Myslíte, že se dají teď ještě něčím stříkat? Na nějakém tom Acrobatu proti plísni jsem četla, že ochranná lhůta... celý příspěvek >
Signalizace obaleče švestkového, 17.6.2009