|
Jablone, stihle vretena - choroba, 4.6.2012  Na niekolkych stromkoch, na M9, jablone maju male listy a strom neratie. Ked i nejaky list vyrastie ako zdravy, potom sa zvlni. Myslel som ze je to mucnatka, ale nepride k úplnému zniceniu listu, list preziva. Podobne příznaky, drobne listky,... celý příspěvek > |  | Určení odrůdy, 14.10.2009  Dobry den,
mam podobnu odrodu neznameho jablka, ale o odrodu Spartan sa nejedna /ten mam tiez/
Rozdiel oproti odrody p. Jirka K je v tom, ze jablko nema take vyrazne rebrovanie a netrpi sklovitostou.
Zvlastnostou je napajanie kostrovych konarov na... celý příspěvek > |  |
|  | Nazov odrody?, 25.8.2009  Prosim o pomoc s urcenim odrody.
Foto stromu zo dna 7.8.2009, tu su este zelene.
Foto jablk 24.8.2009.
Jablka este pevne drzia na strome. Padaju len tie, co su nadobnute od hmyzu a hniju.
Su skor velke, chrupave s bielou duzinou a sladke.... celý příspěvek > |  | vrublovanie - spoj, 25.5.2008  Som zahradkar samouk, pristup k informaciam... knihy, casopisy, internet..mam, ale dobra rada v pravu chvilu je na nezaplatenie. Navrubloval som na zakupene M9 a dulu cca 12 vrublov. Zaschla iba jedna hruska. V mieste spoja u vsetkych stromkov sa... celý příspěvek > |  | Vata na rubíne, 24.5.2008  Ďakujem za rýchlu a správnu odpoveď. Nemysel som že je to vlnačka, pretože tento povlak v malom rozsahu mi po stlačení nikdy nezostal červený. Na priloženom obrázku je vidieť že je to skutočne vlnačka krvavá.