|
Jaka reva?, 5.12.2019 Roxory úplně v pohodě. Ve vinicich se dávají taky. Na vyvázání kminku raději buzirku a na 4 hlavy a ta struna myslím stačí. |
 |
Jaka reva?, 3.12.2019 Souhlas s každým slovem. Chtěl jsem na zbývajících 6 míst z 60ti dát zjara Mulerku, ale prý mám dát Biancu. Tak ji dám. Mám Prim (krásně plodí), Krystal (dost dobré hrozny jak na jídlo, tak na burčák, a zjara jsem dával 30 Solarisů a protože mám rád... celý příspěvek > |
 |
|
 |
Jak dál stříhat vinnou révu?, 6.11.2019 publikace "Réva vinná pro malopěstitele" na téměř vše odpoví. (díky Pane Pavloušek a kolektive) |
 |
Prosím poraďte odrůdu, 5.11.2019 Já sázel na jaře prostokorene sazenice a chytlo se a kminek vytvořilo všech 50. Vzal jsem i několik sazenice na jídlo v kontejnerech a tam je to bida. Třetina odešla a zbytek jsou takový slabý, provázky. Takže zjara všechny zkrátit na 2 očka a... celý příspěvek > |
 |
Jak dál stříhat vinnou révu?, 3.11.2019  Jsem taky začátečník, ale na podzim bych nic nestříhal. Nechat to na brzké jaro. Tuším, že kontejnerované odrůdy se zasadí a další rok zjara se zastřihnou nekompromisně na 2 očka a nechá se růst kmínek. Ty vaše se mi zdají "ulité". Nezaléváte... celý příspěvek > |
 |
Hmyz a stolní odrůdy, 23.9.2019 Tohle vlákno zrovna nemá kromě Oslavanu jediný odkaz, takže skoro o ničem(ten "sáček" nahoře se šňůrkou taky hledám. |
 |
Co vaše réva 2019?, 30.7.2019  Zjara jsem vysadil řadu révy. Cabernet Cortis, Solaris a několik stolních.(365 m.n.m, jižní strana, střední Čechy) Bavím se tím, mám na to čas, takže okopávám, vyvazuju a hraju si s ním. Myslíte, že má smysl mezi jednotlivé hlavy vysít... celý příspěvek > |
 |
Co vaše réva 2019?, 29.7.2019  Letos jsem vysadil v dubnu taky asi 50 sazenic, 2 neobrostly vůbec, zbytek ano. Jedna ale rovněž obrazila, ale pak zvadla a nakonec zaschla ůplně. Myslím, že má do jara čas a když bude vypadat jako "mrtvá", tak bude v dubnu... celý příspěvek > |
 |