Příspěvky uživatele - vocho67

Rajčata tolerantní k plísni bramborové, 21.12.2015
Nejsem odborník, podle mě normální plíseň bramborová.
Rajčata tolerantní k plísni bramborové, 20.12.2015
Zkoušel jsem letos Philovitu. Plíseń chytla taky, tchýně říkala, že dřív než ostatní.
Tomel - padání nezralých plodů - příčina/řešení, 17.12.2015
Rád bych věděl proč plody padají. Nikde jsem zatím nenašel vysvětlení, pokud vůbec je. Jsou někde dostupné informace? Lze proti tomu něco dělat?
Ranné rajče, 9.12.2015
S potěšením jsem zjistil, že mi EON zlevnil elektriku. Tak to využiju a hned od začátku roku vyzkouším těch 70 dní pod výbojkou, zároveň s předpěstováním ostatních rostlin. Uvidíme. Taky si myslím, že to není reálné.
Ranné rajče, 9.12.2015
Ano, vadí mi, že vše nedozraje - přesněji většina. Stačilo by kdyby se poměr obrátil. Melouny dělám úspěšně ve foliovníku, venku to vyjde jen vyjímečně. Zaštipování může být můj problém. Polovina července, to je dost bolestivé, když se zdá,... celý příspěvek >
Ranné rajče, 8.12.2015
Pěstuji hlavně velikost cherry. Nepozoruji, že by menší zrály dříve. Vybírání raných odrůd se mi osvědčilo u melounů, tak předpokládám, že to podobně zafunguje i u rajčat. Stupické určitě vyzkouším, mám čerstvě objednané nějaké ruské... celý příspěvek >
Ranné rajče, 8.12.2015
Vzhledem ke klimatickým podmínkám v místě mého pěstování chci vyzkoušet  "rychlá" rajčata.  Můj problém je, že naprostá většina plodů přes sezonu nestačí dozrát a věřím, že vhodné odrůdy by pomohly. Proto prosím o typy na vhodné... celý příspěvek >
Melouny 2014, 29.6.2014 Obsahuje fotku
První letošní sklizeň. Prasklina nebyla vidět, byla dole. Nakvašený naštěstí nebyl, takže mimo malého kousku kolem praskliny zkomzumován. Mohl být trochu sladší. Odrůda Porcionyj, hmotnost 2,2 Kg (což je u této odrůdy nadprůměr)
Melouny 2014, 28.6.2014
Jejda, malá chyba. První sklizeň zítra 29.6. Chci, aby rodina ochutnávala v plné sestavě.
Melouny 2014, 28.6.2014