Příspěvky uživatele - 124.6

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Hnojení - nejasnosti, 23.4.2008
jj:-) díky. Takhle mi to uplně stačí:-)
Hnojení - nejasnosti, 23.4.2008
Dobrý den, můžete toho prosím napsat trochu víc? -"Kostní a krevní moučka" jsem laik? na které druhy? jak dávkovat? jaká je dostupnost a cena tohoto hnojiva? - možná trochu moc otázek:-) předem děkuji.
Hnojůvka z kopřiv, 23.4.2008
Dobrý den. Je něco, co se takto hnojit nedoporučuje? Konkrétně - co třeba - ovocné stromy (jabloň, hrušeň, meruňka, višeń) dále Thuja o. smaragd, Buxus, Pyracantha-  můžu ji použít opravdu na vše? + pro zlepšení stavu listů- jak bylo napsáno se... celý příspěvek >
živý plot - buk nebo habr?, 22.4.2008
díky. Nemáte nějaký zajímavý tip. Jedná se o velký neoplocený pozemek. Vzhledem k tomu, že k vybudování klasického plotu se asi hned tak nedočkáme(je to velká zahrada cca4000m2) napadlo mě jej alespoň symbolicky ohraničit živým plotem. Ideální... celý příspěvek >
živý plot - buk nebo habr?, 22.4.2008
Dobrý den, prosím o Vaše doporučení. Hodně lidí preferuju živý plot z habru. Nedávno jsem viděl živý plot z buku a velmi mě zaujal. Uvažuju v úvahu asi 3x40m dlouhý živý plot na spíše sušší, méně humózní půdě. Plot by měl být velmi hustý,... celý příspěvek >
Nové jabloně, jaké?, 7.2.2008
Dobrý den a děkuji za rady. Prosím, nemohl byste mi poradit konkrétní odrůdu/y? Spíš nižší stromy (věk) a abychom mohli být "samozásobiteli" jablek alespoň do Vánoc, ale lépe i déle. Děkuji předem za radu. H.Tichá
Nové jabloně, jaké?, 4.2.2008