Příspěvky uživatele - 0.234

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Lilie - zná někdo druh, 1.9.2008 Obsahuje fotku
Dobrý den, loni jsem dostala 3 druhy lilií v květníku. po odkvětu jsem je vyjmula a zasadila do zahonu v zahradě. K mému údivu přezimovaly a krásně vykvetly. Nevíte prosím někdo jejich odrůdu. děkuji L.P.
Pochlubte se svojí zahrádkou, 1.9.2008 Obsahuje fotku
Též přispívám svou troškou do mlýna.Na jaře 2007 bylo 2000m pozemku jen tráva.
Hálky na malinách, 27.8.2008
Prosím o radu, také mám na jedné ze čtyř odrůd tzv. boule. Jelikož jsem začátečník a maliníky jsem zakoupila loni na podzim od prodejce - šlechtitelská školka, psala sem jim zda by mi poradili co s tím mám dělat a zda je to nějak škodlivé,... celý příspěvek >
Co to je? Kytička z jihu Itálie, 25.8.2008
Název nevím, ale už několik let si jí malými řízky na podzim přechovávám doma. Pokaždé stačí na podzim ostříhat dva tři kousky tak 10-15cm dát do vody a po zakoření zasadit do květináčku a občas zalít, někdy zaští´pnout. Vysazuji společně s... celý příspěvek >
Jacobinia carnea, 28.7.2008
Dobrý den, je opravdu nádherná. Mohl byste mi napsat jak jí pěstujete? Mám ji již 3 roky a kvetla pouze v době koupě a od té doby nic. Má pouze pěknou zeleň. Děkuji. L.P.
zahradni solarni osvetleni, 14.7.2008
Dobrý den,    vřele doporučuji diodové žárovky na 12V přes trafo - skoro žádná spotřeba energie, spolehlivé, velice bezpečné (kabely - resp. drátky stačí "zahrabat 10cm pod zem). Vyšší cena, ale rychlá návratnost.
Neznámá kytička, 8.7.2008
Řekla bych, že to je třezalka.
Dřevitá pivoňka - zakrnělé listy, 24.6.2008