|
Příspěvky uživatele - 0.234
|
 |
Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
|
 |
Lilie - zná někdo druh, 1.9.2008  Dobrý den, loni jsem dostala 3 druhy lilií v květníku. po odkvětu jsem je vyjmula a zasadila do zahonu v zahradě. K mému údivu přezimovaly a krásně vykvetly. Nevíte prosím někdo jejich odrůdu. děkuji L.P. |  | Pochlubte se svojí zahrádkou, 1.9.2008  Též přispívám svou troškou do mlýna.Na jaře 2007 bylo 2000m pozemku jen tráva. |  |
|  | Hálky na malinách, 27.8.2008 Prosím o radu, také mám na jedné ze čtyř odrůd tzv. boule. Jelikož jsem začátečník a maliníky jsem zakoupila loni na podzim od prodejce - šlechtitelská školka, psala sem jim zda by mi poradili co s tím mám dělat a zda je to nějak škodlivé,... celý příspěvek > |  | Co to je? Kytička z jihu Itálie, 25.8.2008 Název nevím, ale už několik let si jí malými řízky na podzim přechovávám doma. Pokaždé stačí na podzim ostříhat dva tři kousky tak 10-15cm dát do vody a po zakoření zasadit do květináčku a občas zalít, někdy zaští´pnout. Vysazuji společně s... celý příspěvek > |  | Jacobinia carnea, 28.7.2008 Dobrý den, je opravdu nádherná. Mohl byste mi napsat jak jí pěstujete? Mám ji již 3 roky a kvetla pouze v době koupě a od té doby nic. Má pouze pěknou zeleň. Děkuji. L.P. |  | zahradni solarni osvetleni, 14.7.2008 Dobrý den,