|
Příspěvky uživatele - 168.167
|
 |
Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
|
 |
Ribier, Olšava, Okava a Julski Biser?, 11.3.2009 Olšavu mám také. Chemická ochrana je nutností, to potvrzuji. V mých podmínkách roste velmi slabě.
Podle těch popisů by měly být odolnosti a růst J. Biser/Olšava podobné. Alespoň podle mých zkušeností tomu tak není... tedy pokud jsem nekoupil s... celý příspěvek > |  | Začínáte roubovat?, 10.3.2009 V roubování jsem začátečník. Před rokem jsem si koupil od soukromníka na trhu pěkný roubovák s dřevěnou střenkou. Bohužel jsem musel kompletně předělat ostří, protože byl broušený z obou stran. Celkem dobře drží ostří, ale zjistil jsem, že daleko... celý příspěvek > |  |
|  | vodárna - nerez?, 10.3.2009 Máte pravdu, je slyšet přes dvě zdi. Ale zase se dá sluchem kontrolovat stav. Pokud v koupelně slyším obvyklý zvuk v obvyklých intervalech, nemám důvod chodit do kotelny kontrolovat vodárnu. |  | Ribier, Olšava, Okava a Julski Biser?, 10.3.2009 Julski Biser... první úrodu čekám teprve letos, takže o chuti nemohu diskutovat, ale za ty dva roky co mi roste na zahradě: