|
Co je to za rostlinu?, 31.1.2016  přidám lepší foto co je to |
 |
Co je to za rostlinu?, 31.1.2016  Dobrý den co je to za rostlinu |
 |
|
 |
Rozmnožení lísky, 20.6.2015 Nasel jsem 65 stratifikovaých oříšků lísky turecké. Vyklíčily jen 4rostlinky. Zatím rostou.
|
 |
Rozmnožení lísky, 18.10.2014 Děkuji za radu.Chci nasít lísku tureckou a pak se pokusit naroubovat ušlechtilou odrudu.J.Nešpor.K.Hora
|
 |
Rozmnožení lísky, 16.10.2014 jak přesně provádíte stratifikaci. v čem, teplota,jak dlouho.výsev celých oříšku nebo jen jádra.jsem laik, začínám.děkuji. |
 |
Homelite CSP 4518, 27.10.2013 Vysoke otacky " do zblazneni" jsem zazil na dvou ruznych pilach. V obou pripadech byl problem v "plynovem lanku", kde se z ruznych pricin nevracela plynova klapka na karburatoru do minimalni polohy. Pomohla jednou vymena, jednou vycisteni. Tim... celý příspěvek > |
 |
Místo květu listy, 21.2.2011 ostatní orchideje mi kvetou, ale u jedné mám misto květů na několika místech listy nevím zda je mám odštípnout a znovu zasadit, nebo nechat.Děkuji za radu |
 |
Vistárie - přemístění, přesazení, 26.8.2008 Nebojte se, ona pokvete. Mě vykvetla až asi po 10 letech, ale o to více. Jinak dokáže narůt 15 - 20 metrů. Někdy mi v zimě namrznou konce výhonů. Ty pak odstřihnu a jede se dál. Trpělivost. |
 |
Venkovní ibišek, 26.8.2008 Ibišků mám venku již několik let několik druhů. Plnokvěté, jednoduché, různobarevné. Rok co rok pod nimi vyrůstá spousta semenáčků, které po zesílení sázím do květníku a na podzim (září) sázím na určené stanoviště nebo je rozdávám. Nemám s nimi... celý příspěvek > |
 |
Bougainvillea, 4.7.2008 nemáte nejakou fotku té kytky? |
 |
|
 |
Kočka ničí mou práci, 21.6.2008 mam podobny problem a jelikoz mame doma akorat morce tak na kocku hazim koule blata z verandy kdyz mate kvalitni blato bez kamebu a hazite tak aby jste ji netrefili ale zasáhl jí rozprsk bláta tak kocce neublizite mozne je ze se vam prijde v noci... celý příspěvek > |
 |