|
Rez marhule, 12.3.2023  Dakujem, ešte by mi pomohlo načrtnúť - kde mám zakrátiť kostrové konáre, prípadne ktorú časť rozvetvenia zakreslenú na obrázku ako upraviť. Ako píšete, je tam toho veľa a neviem či mám niečo odstrániť celkom. D.B. |
 |
Rez marhule, 11.3.2023  Korunka bola založená so stredníkom a 4 kostrovými konármi. Pravda je, že boli asi 2 v ostrom uhle ku stredníku. Pridám další pohľad. |
 |
|
 |
Rez marhule, 10.3.2023  tu je obrázok |
 |
Rez marhule, 10.3.2023 ešte pridám jeden pohľad |
 |
Rez marhule, 10.3.2023  Dobrý deň, poradíte mi ako mám ostrihať marhuľu vysadenú v jeseni 2021? Jedná sa o odrodu maďarskú na podpníku myrobalan.
Ďakujem za rady, nie som odborník, ale snažím sa. Príroda nado mnou víťazí. |
 |
Rez čerešne po vysadení, 28.4.2022 Dobrý deň, pre upresnenie, na tom konári čo ste tam nechali odpočítam zvrchu tie pupeny a ked vyrašia budem z nich vyberať. Ostatná pupeny pod nimi odstránim a konáre podľa nákresu tiež.Ďakujem. |
 |
Rez čerešne po vysadení, 28.4.2022 Dobrý deň,tá opora sa už rieši, nakoľko bola robená v mojej neprítomnosti.Dodatočne naprávam chyby.No s tou korunkou si neviem rady.Takto mi to prišlo s e-shopu. |
 |
Rez čerešne po vysadení, 27.4.2022  Dobrý deň,poprosím o radu ako upraviť korunku na čerešni Lapins podpn.colt.Vysadená bola na jeseň 2021. Na korunke na obr. mám vo vrchnej časti buď 3 kostrové konáre, ale chýba mi stredník, alebo jeden konár určím ako stredník a ostanú mi len 2... celý příspěvek > |
 |
Rez po vysadení marhule, 19.3.2021 Všetkým ďakujem za rady, každý názor je pre mňa užitočný.Použijem dlahy na úpravu odklonu, nakoľko sa mi to zdá pre mňa istejší postup.
|
 |
Rez po vysadení marhule, 18.3.2021 Čo mi odporúčate urobiť? Ja som z počiatku zvažovala aj kotlovitú korunu ako sa reže pri broskyniach. Nakoniec som ponechala stredník, no tie kostrové konáre zvierajú ozaj ostrý uhol.Nemám skúsenosti a nechcem urobiť chybu hneď pri výsadbe.Ďakujem
|
 |
|
 |