Příspěvky uživatele - 166.74

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Měkká skořápka na vejci, 29.8.2012
Zdravím, stává se to i mým sussexkám a myslím, že jak hodně snáší, nestačí si tvořit vápník na skořápku. Tak jim přidávám drcené skořápky a krmný vápenec. Ale jsem taky začátečník a ne odborník. Naštěstí vejíčko bez skořápky je opravdu jen málo kdy... celý příspěvek >
Slepice holokrčky, 15.8.2012
No pravda, kupovali jsme je začátkem dubna a byly cca 14 týdnů staré, takže je jim cca 9-10 měsíců a kohouta nemáme!
Fotky kurníku a slepic, 18.7.2012 Obsahuje fotku
Prosím o radu. Postavili jsme v dubnu voliéru pro slípky - máme jich 6. Celá voliéra má podlahové rozměry jen 1 x 3 metry. Občas slepičky k večeru pusím proběhnout na zahradu, ale jinak jsou zavřené. Kurníček je zateplený, na podlaze je dlažba, takže... celý příspěvek >
Dominant - ano nebo ne?, 18.7.2012
Zdravím, také jsme si pořídili první slepičky a to 3 leghornky a 3 sasexky a jsou v pohodě. Sasexky jsou větší a moc hezké, začaly snášet dříve, vajíčky mají větší, jinak snůška zatím stejná.
Nenesou, 11.6.2012
Zdravím všchny chovatele. I já děkuji za radu ohledně začátku snůšky. Jsem chovatel úplný začátečník, koupili jsme 3 sasexky a 3 leghonky. Před 2 týdny jsme měli první vajíčko - hnědé. Na bílé stále ještě čekáme. Z příspěvku usuzuji, že leghonky mají... celý příspěvek >
Křovinořezy Stiga, 26.6.2010
Mám křovinák STIGA SB 51 DS a je na uplně stejné urovni jak STIHL a na lepši jak HUSKA ten co mám mi stál 11400 jeto 2T 1,8Kw a seká vše co si umanu tak usekne bes problému já sem sním velmi spokojen, jeho koupí neprohloupíte, výroba Švédsko
Poradí mi někdo?, 17.10.2007