|
Příspěvky uživatele - 166.74
|
 |
Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
|
 |
Měkká skořápka na vejci, 29.8.2012 Zdravím, stává se to i mým sussexkám a myslím, že jak hodně snáší, nestačí si tvořit vápník na skořápku. Tak jim přidávám drcené skořápky a krmný vápenec. Ale jsem taky začátečník a ne odborník. Naštěstí vejíčko bez skořápky je opravdu jen málo kdy... celý příspěvek > |  | Slepice holokrčky, 15.8.2012 No pravda, kupovali jsme je začátkem dubna a byly cca 14 týdnů staré, takže je jim cca 9-10 měsíců a kohouta nemáme! |  |