Příspěvky uživatele - 149.82

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Stará neošetřovaná vinná réva - co s ní?, 11.11.2020
bred_ik: Také Vám děkuji za radu. Postřiky zatím vůbec neřeším, jak píšu zatím nevím nic. Ale určitě chci tu révu zachránit a chtěla bych, aby něco plodila, když už jí máme:-) a pokud to bude vyžadovat i postřik, tak se ho asi nezříkám:-) ... celý příspěvek >
Kutilovi: Děkuji za reakci. Jsem naprostý laik, o révě nevím nic, začínám s ní, takže máte pravdu, závodit určitě nebudeme. Přeji hodně úspěchů:-)
PP: Děkuji za radu. Pro mne laika to je tedy věda. Úplně si neumím představit, jak to teď myslíte (to horizontální vedení, z předchozího příspěvku, chápu), ale je mi jasné, že se to touto formou nedá úplně jasně vysvětlit. Každopádně mně stačí, že ta... celý příspěvek >
Stará neošetřovaná vinná réva - co s ní?, 9.11.2020
Moc děkuji za radu. Ještě se zeptám, když od té jedné rostliny, mám těch výhonů osm, a to na ploše asi 0,5 m (tz. roste to ze země, jakoby těch rostlin bylo osm, není to jeden tlustý stonek z kterého roste x výhonů), tak je mám zredukovat na dva?... celý příspěvek >
Stará neošetřovaná vinná réva - co s ní?, 9.11.2020
Moc děkuji za rady. Jde mi o plody, ne o o dekoraci. Rozumím tedy tomu správně tak, že ty pruty co narostly (jedna rostlina pět prutů, druhá tři) budou tedy na jaře loňské dřevo, neboli tažeň (které zkrátím na 6-8 oček a vyvážu horizontálně-vše na... celý příspěvek >
Stará neošetřovaná vinná réva - co s ní?, 8.11.2020