|
Příspěvky uživatele - 187.206
|
 |
Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
|
 |
Jak dál stříhat vinnou révu?, 3.11.2019  Jsem taky začátečník, ale na podzim bych nic nestříhal. Nechat to na brzké jaro. Tuším, že kontejnerované odrůdy se zasadí a další rok zjara se zastřihnou nekompromisně na 2 očka a nechá se růst kmínek. Ty vaše se mi zdají "ulité". Nezaléváte... celý příspěvek > |  | Hmyz a stolní odrůdy, 23.9.2019 Tohle vlákno zrovna nemá kromě Oslavanu jediný odkaz, takže skoro o ničem(ten "sáček" nahoře se šňůrkou taky hledám. |  |