|
Staré slivky - záchrana, 17.4.2018 O tom řezání do kmene mi říkal jeden zahrádkář ale s úplně jiným výsledkem. Údajně se tím má omezit růst nových vlků a směřuje to strom ke tvorbě květních pupenů.
Nějak jsem k takovým technikám skeptický a neprováděl jsem to, raději jsem začal... celý příspěvek > |
 |
Co Vaše réva 2018?, 14.4.2018 Myslím, že se nemáte čeho obávat. Slzení je i u mé révy 😉 |
 |
|
 |
Malvazinka a Bellamira - střih po výsadbě, 14.4.2018  Přidávám ještě detailnější fotky, bohužel ta jedna se mi nedaří otočit. |
 |
Malvazinka a Bellamira - střih po výsadbě, 12.4.2018  Dobrý den,
potřeboval bych poradit kdy a jak sestřihnout ryngli Malvazinku a mirabelku Bellamiru. Obě jsou na podnoži myrobalan. Vysázeny na podzim 2017.
Moc děkuji, Luboš |
 |
Moon Privilege - Nový přípravek proti monilové vadnutí meruněk, 29.3.2018 Zdravím,
při dnešním brouzdání po webu eagri jsem narazil na nový přípravek proti monilové vadnutí meruněk.
Nařízení Ústředního kontrolního a zkušebního ústavu zemědělského o rozšíření povolení na menšinová použití
|
 |
Skleník od firmy Korbel, 27.3.2018 Chci nyní objednat skleník oblouk od fy korbel, nyní už české skleníky. Rozměry 2,5x5m nyní je sleva 10% a jedno manuální střešní okno k tomu. Jen váhám, jestli vybrat posuvné dveře nebo klasické.
Tady výše se psalo o nevýhodách otevíracích... celý příspěvek > |
 |
Kmínek révy, 22.3.2018 V knihách se píše nechat věšák a ten odstranit až další rok. Bohužel nemám s tímto zatím zkušenost. |
 |
Typhlodromus pyri, 9.3.2018 Minulý rok jsem tuto otázku položil panu Psotovi z BIOCONTu.
Odpověď:
sulka skutečně populace dravého roztoče potlačuje.
Z našich sledování víme, že po jednom ošetření může populace dravého roztoče klesnout v rozmezí 11 – 50 %.
Ve vašem... celý příspěvek > |
 |
Odvažování postřiků - rady, 9.3.2018 Zbytečně si děláte problémy, kupte si 0,1g váhu třeba z aukra a nebudete litovat a řešit takovéto "prkotiny".
Píšu vlastní zkušenost |
 |