|
Druhá sklizeň brambor?, 14.6.2018 Muzete podrobne popsat jak sazite brambory v trave foto jsem taky videl ale bud byl plny kybl nebo brambory na hromade az budete za 14 dni vyryvat brambory muzete udelat foto ... celý příspěvek > |
 |
Uz nekde uzraly tresne?, 9.6.2018 Dnes jsme zavarovali odrudu starou asi 30 roku VAN VAN krasne vybarvena do ruda tak zvana srdcovka po zavareni ani jedna vrtule ve sklenici driv byvaly pred dvema roky jsem... celý příspěvek > |
 |
|
 |
Plíseň bramborová na rajčatech 2018, 9.6.2018  foto2 |
 |
Plíseň bramborová na rajčatech 2018, 9.6.2018  Pan Vladimír se přiklání, že je to alternarióza listu rajčat. Nejsem žádný odborník, ale vyhledal jsem, jak vypadá alternariźa listů rajčat. Jestli je to plíseň bramborová nebo alternaróza listu rajčat, je to stejná choroba. |
 |
Plíseň bramborová na rajčatech 2018, 9.6.2018 Stacil jeden obrazek 100procentni zacatek plisne bramborove jeste dnes postrikat |
 |
Housenky na tresni i jabloni... co je to?, 7.6.2018 Jak je ta pisnicka Nech brouka zit |
 |
Jak zkvalitnit půdu pod stromy, 7.6.2018 Divim se ze zadny odbornik na stromy Vam nedal zadnou odpoved mam to same jak vy kolem stromku prumer 70 az90 cm mam vypleny pokud mate peknou nasadbu plodu a pekne prirustky letorostu staci ... celý příspěvek > |
 |
Je to Goji (lyceum chinensis)?, 7.6.2018 Zeptejte se primo Stanislawa urcite to bude vedet nevim jak to chodi u vas ale u nas u sousedu se neco vymeni nedo daruje ale nic si neprodavame |
 |
Zásah randapem, 1.6.2018 Mne nezajim vas odborny nazor ktery vyctete z internetu a taky me zajima kdo to dela tak slozite nebo bude delat a vy to tak delate ja jsem amater ale vycetl jsem ze pri stiku... celý příspěvek > |
 |
Na jakou vzdálenost vyjednotit dýně? (mají volný prostor na všechny strany), 1.6.2018 Nej jednodusi pestovani hokaido je pestovani na dratenem plote se sousedem se domluvte a neni co resit |
 |
|
 |
Choroba paprik, 30.5.2018  foto 2 |
 |