|
Příspěvky uživatele - 153.130
|
 |
Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
|
 |
Kočka ničí mou práci, 19.6.2008 To se mi stávalo taky. Myslela jsem, že budu střílet... Byl to pořád jeden stejný květináč.
Asi po měsíci jsem zjistila, že tam byly žížaly a kočka je chytala.
Žížaly byly odstraněny a kočka si květináče přestala všímat. |  | Zakrské ovocné stromy, 19.6.2008 Dobrý den,
budu si zakládat zahradu a chtěla bych i nějaké ovoce. Budu se přiklánět k zakrslým formám.
Jsem naprostý začátečník a tak bych se ráda zeptala, zda se zakrslé formy dají někde koupit nebo zakrslou formu třešně nebo hrušky si vypěstuji... celý příspěvek > |  |
|  | ořech shazuje plody, 11.6.2008 Se mi zdá, že naše ořechy mají letos nasazeno tolik plodů jako snad ještě nikdy. V posledních dnech taky pozoruji na zemi opadané malé plody, ale i přesto jich na stromě zůstává plno, tak mě to nijak neznepokojuje. |  | Prořezání starých třešní, 11.6.2008 Nevím jestli je vhodné zmlazovat třešeň, prý to nemají moc rády.