 |
Postřikovač Hecht, 31.3.2016 do roku 1990 bol regulacny ventil kvapaliny umiestneny samostatne, potom ho dali na vrch drziaku kukovate... karburator je stale plavakovy aj ked sa to niekomu asi nemoze zdat... ale je to tak... a ziadne vedenie el. kablom k vypinacu zapalovania... celý příspěvek > |
 |
Postřikovač Hecht, 31.3.2016 ja tvrdim ze ziadny vypinac zapalovania na rukovati a ani inde SOLO 423 nema... to ze sa pocas rokov menilo umiestnenie ventilu kapaliny je vidno z originalnych vykresov Solo... robim s tym uz roky a viem cely vyvoj od 1990, aj SOLO 410, SOLO 412 a... celý příspěvek > |
 |
|
 |
Postřikovač Hecht, 31.3.2016  a ak sa chete hadat a neviete k veci, tak skuste si to najprv preverit, pan mal pravdu, ziadny I-O vypinac ta nie je ma SOLO 423..to co vy ukazujete je SOLO 444 alebo SOLO 450,451..snad vam k tomu pomoze znovu poznatok z webu firmy SOLO |
 |
Postřikovač Hecht, 31.3.2016  uz lepsi zdroj ako pristup na firemne stranky vam neviem poskytnut..SOLO Port 423 nikdy nemal elektricke skratovanie vypinacom dotiahnute na rukovat... ak mate iny model rosica od Sola, alebo turecku. cinsku napodobeninu..tam je to mozne..ale debata... celý příspěvek > |
 |
Postřikovač Hecht, 31.3.2016  podla rokov videte zmeny |
 |
Postřikovač Hecht, 31.3.2016  vykres 96 |
 |
Postřikovač Hecht, 31.3.2016  vykres firemny rok 92 |
 |
Postřikovač Hecht, 31.3.2016  ovladanie 2015, packa plynu zostala ako v 1998, jedine co sa zmenilo je ze ventil kvapaliny nebol zvrchu ovladacej pistole. |
 |
Postřikovač Hecht, 31.3.2016  nezmenilo sa vobec, vsetko ide cez packu plynu v rukovati na postrekovacej trubici a sytic len cez packu na vzduchovom filtri |
 |
Postřikovač Hecht, 30.3.2016 223.217...vy ste asi neni v obraze, SOLO 423 ma dodnes supatkovy karburator a od 1998 presiel len minimalnymi zmenami, jedine objem valca a ovladacia rukovat sa zmenila..inak zostal nezmeneny, preco by aj... je to najpredavanejsi rosic na svete. |
 |
|
 |
Postřikovač Hecht, 28.3.2016 ako ste pridal na volnobehu, to by ma zaujimalo kde sa to nastavuje? |
 |
Motorová pila Solo 636 se dusí, 8.3.2016 presne to som zazil u jednej serii SOLO..z vlastnej skusenosti... dusenie pily a nemoznost sa dostat do vysokych otacok, pritom volnobeh isiel v poriadku... a na vine boli netesne simeringy ulozenia lozisk na kluke. Je predsa logicke ze pri zvysenych... celý příspěvek > |
 |
Motorová pila Solo 636 se dusí, 6.3.2016 skuste overit ci neprepustaju simeringy na kluke, tie uz mozu byt casom unavene a prepustaju tlak pri zvysenom vykone. |
 |