Příspěvky uživatele - 85.27

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Meruňka kvete III, 21.3.2008
Oceňuji Vaši péči, věřím, že budete úspěšný. Na stromku jsou i nenarašené pupeny, které v tomto počasí snad počkají na vyšší teploty.
Cukernatost Duracie, Domácí, Nancy, 21.3.2008
Kdysi jsem se kdysi pokoušel o švestkový mošt a víno, pro slizovitost produktu jsem toho nechal, ani měření ponorným moštoměrem tím pádem nebylo hodnotitelné. Domácí i Durancie patří k nejcukernatějším slivoním, jsou ale obrovské rozdíly v závislosti... celý příspěvek >
Lepidlo na dřevo, 21.3.2008
Já PU lepidlo miluji. Právě proto, že jsem laik a ono umí vyplnit prostory v nepřesnostech spojů. Ideální pro uvolněné čepy a svlaky starého nábytku. Jen se musí lepené díly dobře zafixovat, jinak je lepidlo při tuhnutí od sebe odtlačí. Dalším... celý příspěvek >
poškození kmene, 21.3.2008
Taky na mě tehdy ten článek o hojivé schopnosti gumy působil nedůvěryhodně. Jestli to bylo v příloze Květů nebo Zahrádkáři už nevím. Efekt ale kupodivu byl. Asi to souvisí s tím, že k okusu dochází v zimě a na jaře většina cévních svazků... celý příspěvek >
Slimáci, 21.3.2008
Velké portugalské určitě nesežerou (jsou skoro stejně velcí). Vzhledem na reprodukční cyklus a potenci slepýše a slimáků nemá populace slepýšů na přemnožené plže pražádý vliv. Malé slimáky umějí redukovat ropuchy.
Výška vzrostlých třešní, 20.3.2008
Nevím, zda je to dobrá rada. Vy sám byste si na zahradě vysadil ptáčnici?
Jaká je to odrůda?, 20.3.2008
Křivice to není. Jednak je na ni pozdě, a pak, věrna svému jménu, má stopku do strany - nakřivo
Natírání kmenu vápnem, 20.3.2008