Příspěvky uživatele - 92.38

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Mráz - malé plůdky meruněk, 18.4.2014
Prosím- jak poznám na plůdcích nebo květech, že je po nich? Jsem úplný laik, mám několik nových meruněk a broskvoní, které měly mít poprvé úrodu... dvě noci u nás bylo minus 1 st.C. Květy i plůdky jsou vc různé fázi vývoje podle rannosti- jak to tedy... celý příspěvek >
Samosprašnost u ořešáků, 18.4.2014 Obsahuje fotku
Pro srovnání velikosti - pod stromem stojí 1000 litrová nádrž. Mars byl vysazen  asi před 20 lety, ale po vysazení 2x vymrzl ve dřevě a vyrážel znovu těsně nad místem štěpování.
Mladé stromky nektarinka stark red gold a broskev catherina, 17.4.2014
Možná to souvisí i s tím, jaké měli stromečky podmínky ve školce, případně, kde je skladovali...
Mladé stromky nektarinka stark red gold a broskev catherina, 17.4.2014
Zalévejte a vydržte, zdá se mi, že letos zasazené stromky raší též velmi pomalu, možná je to těmi kotrmelci počasí.
Samosprašnost u ořešáků, 16.4.2014
Samo či cizosprašnost ovocných druhů jsou vlastnosti, které žádný sebezkušenější zahradník z praxe nevypozoruje. Musí se vyčíst z literatury. Sám jsem viděl plodící jabloň na mýtině uprostřed hlubokého lesa. Přesto to neznamená, že jabloně jsou... celý příspěvek >
Katinka a jiné švestky, 15.4.2014
Sám veliký polygamní bůh Prunus a všechny jeho ženy: Slíva, Bluma, Švestka a Pološvestka (to jsou sestry), Mirabela, Ryngla. Nepočítám levobočky Plumkota, Pluota a Myroše.
Staronový totální herbicid, 15.4.2014
Nojo, ale taky je třeba říci, za jak dlouho se v neškodný chlorid draselný přemění. Mezi dlaždicemi na chodníku by to ještě šlo, ale v zahradě si žádný rozumný člověk mrtvou půdu na víc než 5 let vyrábět nebude.