Příspěvky uživatele - 192.99

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Pomoc při určení choroby jabloně, 3.8.2013
Ty jablka vypadají stejně jako ty co jsem před pár dny zapomněl na venkovním parapetu okna (z mědi) a večer si šel pro ně. Byla z poloviny upečena.
Kosa, 30.7.2013
Jenom ve stručnosti asi toto. Naklepáním se zvýší tvrdost ostří asi o 10 až 20%. Naklepání ve fabrice je lepší a jinak se u každého "klepáče" liší. Rozhodná oblast pro sečení je asi 1 mm ostří. Měřit se to dá pouze Vickersovým mikrotvrdoměrem. Jsou... celý příspěvek >
Višeň ztratila všechny listy, 26.7.2013
Potíže se vším co nějak souvisí se Stanley jsem popsal v příspěvcích "Tragédie jménem monília laxa". Vycházel jsem z verdiktu rostlino lékařské správy, která u mne toto konstatovala. Zajímavé bylo prohledávání na "google". Tam na toto téma se nenašlo... celý příspěvek >
Za náchylné považuji ty co mají něco společného s "Grand duke". Toptaste má předka Valor a ten Grand Duke. Částečně mají tedy něco geneticky společného, samozřejmě že Stanley nejvíce.  Záhadou však zůstává odchod všech "čačanek", který... celý příspěvek >
Višeň ztratila všechny listy, 26.7.2013 Obsahuje fotku
Díky vašemu odkazu jsem už "chytřejší" a už jsem našel i souvislosti s odumuráním šeříku před mým oknem, který se od bývalých švestek Jojo nachází asi tak 10 m. Na sníku už jsem dokumentoval, že si toho všimla i rostlinolékařská správa. Poznámka:... celý příspěvek >
Pane Libore, mockrát děkuji za odkaz a zdá se, že jsme blíže problému toho odumírání. Na těch obrázcích je právě to co jsem pozoroval (mám zdokumentované) a to hojící se jizvy na starším dřeve aniž by tam někdo udělal "zářez". Rostlinolékářská... celý příspěvek >
Višeň ztratila všechny listy, 25.7.2013