|
Která značka má nej servis, 9.3.2012 Podle mě se kvalitní stroj pozná podle toho že servis nepotřebuje.A cose týká té závady v diagnostice to je sice hezký že i kdyby to trvalo 5 minut, záleží kolik by to stálo. |
 |
Husqvarna 555, 562 XP, 3.2.2012 Já občas dělám v práci 16hodin, ale to jen ve zcela vyjímečných případech, ale vrátit se po čtyřech dnech, no to musíte plnit nejmíň na 450%.. |
 |
|
 |
Husqvarna 555, 562 XP, 2.2.2012 Já jsem amatér, ale myslím si že pokud jak píšete že nejste žádný amatér, tak přece po dvacetiletých zkušenostech musíte poznat co je normální stav a co je závada na reklamaci nebo na opravu. Zvlášť když má ten revboost či co. |
 |
Husqvarna 555, 562 XP, 31.1.2012 Jde o to aby jste ty notebooky nemuseli sebou brát i do lesa. |
 |
Ostřička pilových řetězů Güde 2500 profi, 4.1.2012 Nebruste podle toho co někdo psal, ale podle toho co je napsáno na krabičce.. |
 |
Řetězová pila?, 18.12.2011 Dolmar Makita hoby řada 1,1mm profi řada 1,3mm. |
 |
Husqvarna 555, 562 XP, 15.12.2011 A bude to těžký jako... |
 |
Elektrická řetězová pila, hmotnost, 15.11.2011 Ohledně té hmotnosti jsem se špatně vyjádřil, i když je ES21XX těžší než např. ES33A tak je lépe vyvážená a práce s ní je méně namáhavá. |
 |
Elektrická řetězová pila, hmotnost, 15.11.2011 Záleží kolik do ní chcete investovat, ale pokud Vám záleží na hmotnosti, tak kupte pilu s motorem v ose, a myslím že tady je nejlepší volba dolmar nebo makita. |
 |
Dolmar WS-2135A - dotazy začátečníka, 13.11.2011 Když se podívám v kterém místě je ta dírka vyvrtaná tak bych řekl že opravdu čistě teoreticky tamtudy ten olej může vytékat, ovšem prakticky ani omylem. To by se s tou pilou muselo řezat vzhůru nohama a to dokáže málokdo. |
 |
|
 |