|
Vinič Solaris - sadenica, 29.5.2013 2 kmínky = 2x tolik práce při odstraňování obrostu. 2 kmínky se používaly u méně mrazuvzdorných odrůd jako nepřímá ochrana před mrazem, kdy údajně byla větší pravděpodobnost, že alespoň jeden přežije.
Pokud naroste (a vyzraje) dostatečně dlouhý... celý příspěvek > |
 |
ABG, 27.5.2013 Ne, sekačky ABG opravdu nemontují v ČR, kompletní výroba je v Číně a sem se vozí již zhotové. Tady s nimi nikdo nic nedělá. VJK |
 |
|
 |
Co je to za červíky nad kaskádou?, 25.5.2013 Nejsem žádný odborník na potápníky, ale pokud si pamatuji, tak larva potápníka jednak vypadá jinak a hlavně není přisátá - naopak nabírá vzduch na hladině. Takže k vašemu závěru jsem trochu skeptický. VJK |
 |
Mazací tuk do převodovky půdního vrtáku, 22.5.2013 Jaký mazací tuk lze použít pro doplnění, resp. výměnu náplně v převodovce půdního vrtáku? Jedná se o typ Zipper ZI-EBO100H, v návodu je pouze " commercial HQ gearing grease". VJK |
 |
ABG, 21.5.2013 Je to samozřejmě čína jak vyšitá, nebo si vážně myslíte, že za ty peníze to někdo u nás vyrobí? Mám ABG 485, vytknul bych jí pár věcí, na druhou stranu stála necelé 4 tisícovky (teď už dokonce jenom 3). Náhradní díly se dají koupit u VARI, i když... celý příspěvek > |
 |
Spomienka na minulý ročník, 16.5.2013 Kdybyste pane Paľo rozebíral někdy v suchém létě dlažbu, viděl byste, že pod dlažbou je půda mnohem vlhčí, než mimo ní. Myšleno samozřejmě až pod štěrkovým ložem. Takže z hlediska vláhy nic nenutí révu pod dlažbou kořenit do nějakých velkých hloubek.... celý příspěvek > |
 |
Réva - draslík x hořčík, 15.5.2013 Wimpi, nechte révu být a dejte se na borůvky - půdu pro to máte ideální :-)
Ph máte zjištěno vodním výluhem nebo KCl (CaCl2)? VJK
|
 |
Réva - draslík x hořčík, 15.5.2013 Pokud je deficit 75mg/kg, na 100m2 je třeba dodat 6,75kg čistého hořčíku. VJK |
 |