|
Příspěvky uživatele - 136.34
|
 |
Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
|
 |
Odstranění pařezu, 28.10.2008 Nic ve zlým, ten důlek na kuličky mne napadl při vzpomínce na dobývání vysokokmenů, sazených mezi válkami.To byla jiná díra.
Mimo jiné jsem zkusil navrtávat pařezy a dát do nich ledek, pak zapálit.Zklamalo to.Asi jsem něco udělal špatně.Také jsem... celý příspěvek > |  | Odstranění pařezu, 28.10.2008 Nechci rejpat, ale ten důlek na kuličky, který jste nafotil, to musel být chudáček stromeček neduživý.Pepík |  |
|  | Víno a první mrazy, 28.10.2008 Nejsem vinařský odborník, mám je několik hlav jako hobby, tak berte muj příspěvek s rezervou.(Když už se nikdo neozval).Asi vám přemrzlo hrozno nějaké pozdější odrůdy, která do mrazíků nestačila dozrát.Po zmrznutí už nedozraje.Plně vyzrálé... celý příspěvek > |  | špatný kompost - proč?, 27.10.2008 Netušil jsem co vše se dozvím o kompostu.Protože nemám krávu, rozhodl jsem se dusík dodávat tak, že na tu hromádku trávy a listí, kterou mám v rohu na zahradě, budu chodit pravidelně čurat.(ještě ušetřím na vodě za splachování)Pepík |  | Co teď s kadeřavostí?, 26.10.2008 Jestliže má Váš tchán tak velikou zahradu, že může plýtvat místem a je spokojen, když ze 6 stromů sklidí 20-30kg ovoce, proč ne.Já mám zahradu malou a proto jsem rád, když toto množství sklidím ze stromu jednoho.Taky je rozdíl v tom, jestli broskev... celý příspěvek > |  | hnojení révy, 24.10.2008 Nejsem zahradník, mám pouze pár hlav na jídlo.Četl jsem, že réva jde s kořeny velmi hluboko.Dostanou se živiny z hnoje pohozeného na povrchu ke kořenům v dostatečném množství?Nebo je lépe dát přednost hnojení na list?Děkuji.Pepík |  | Stříhání borůvek, 24.10.2008 V čem a kde to pěstujete?Ta výška 180cm je o