 |
Příspěvky uživatele - 191.186
|
 |
Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
|
 |
Oleo-Mac GS 410 CX - podělte se se mnou o zkušenosti, 18.2.2015 Romane, přesně opačně. Katalyzátor má největší přínos při častém použití pily ve zdravějších pracovních podmínkách. Je lepší než předvýplach, protože i ten má ztráty nespálené směsi, které uniknou do okolí obsluhy. Srovnání s auty je dokazující, že... celý příspěvek > |  | Jakou pilu na zahradu, 26.12.2014 Stihl 211 má 4,3 kg a proč CBE? |  |
|  | Jakou pilu na zahradu, 25.12.2014 Dobrý den, na zahradu stačí všechny funkční pily. Z vybraných pil bych doporučil MS 211 a podobné výkony osvědčených výrobců pil. Kupovat 5 řadu na zahradu je úlet. MS212 má úzký prořez pro výchovné řezy a čistý řez pro ošetření po řezu, je lehká a... celý příspěvek > |  | Plamen z výfuku u Hondy GSV 190, 10.12.2014 U GXV stačí, když seřídíte při zahřátém motoru při volnoběhu bohatost směsi. Vyřaďte a zajistěte malotraktor. Po seřízení nejvyšších a nejstabilnějších otáček přidejte a uberte plyn. Když budou ještě náznaky střílení, nepatrně obohaťte směs a zkuste.... celý příspěvek > |  | Plamen z výfuku u Hondy GSV 190, 9.12.2014 Jedním z těch 4 motorů, co používám je B+S a na jaře jsem ho před používáním stabilizátoru nemohl nastartovat. Za mě patří poklona Hondám, roky nikdo neřešil emise a spotřebu a už tím jsou výjimečně, o spolehlivosti a výkonu nemá cenu psát, na Vari... celý příspěvek > |  | Plamen z výfuku u Hondy GSV 190, 8.12.2014 Nejlepší ano, ale rozhodně ne nejsnažší. Stačí mít aditivum v karburátoru před delším odstavením stroje, další možnost je vyjet karburátor, aby nedošlo k poškození vlivem dlouhého působení stárnoucího benzínu. Mě nedělá problém přidat do nádrže dávku... celý příspěvek > |  | Plamen z výfuku u Hondy GSV 190, 8.12.2014 Okopíroval jsem jenom odpověď, ta je pro tuto diskuzi podstatná... Dobrý den, popisovaný problém způsobuje nekvalitní palivo s obsahem biosložky, která způsobuje zalepení karburátoru a zároveň jeho mikrokorozi, pokud zůstane neošetřené palivo v... celý příspěvek > |  | Plamen z výfuku u Hondy GSV 190, 8.12.2014 Já jsem na to nepřišel, musel jsem si to přečíst. Když obsahují biosložku, tak podstatně méně, než 95. |  | Plamen z výfuku u Hondy GSV 190, 8.12.2014 To není vůbec pravda, jak jste na to došel? Střílení do výfuku nesouvisí s tím, co motor snese. Na Vari diskuzním fóru přímo Vervu, Carreru doporučují, z důvodu prevence před likvidační biosložkou. Jestli to nesmazali, tak si přečtěte. |  | Plamen z výfuku u Hondy GSV 190, 8.12.2014 Zkuste 95, máte používat 89 a vyšší. |  |
|  | Plamen z výfuku u Hondy GSV 190, 8.12.2014 Ptám se proto, zda jste se neptal v servisu, benzín bez, nebo s min obsahem biosložky doporučují přímo servisní technici Vari z důvodu prevence poškození motoru a karburátoru. Karburátor zalepuje a naleptává, ale pouze, když nebudete dbát návodu,... celý příspěvek > |  | Plamen z výfuku u Hondy GSV 190, 8.12.2014 A kdo Vám radil tu Vervu a td. |  | Plamen z výfuku u Hondy GSV 190, 8.12.2014 Když budete dodržovat základní body obsluhy a nenecháte v nádrži, karburátoru starý benzín, tak máte po problémech, dodržte servisní plán. |  | Plamen z výfuku u Hondy GSV 190, 6.12.2014 Doporučení dát víc aditiva vycházelo zřejmě z předpokladu, že je zanešený karburátor aby se vyčistil. Preventivně stačí před odstavením běžná dávka aditiva a stále BA 95. Zkuste teď s BA 95. |  | Plamen z výfuku u Hondy GSV 190, 5.12.2014 Jedu jen na BA 95, aditivum jen když budou motory dlouho stát. Zkuste 95 a aditiva dáváte podle návodu doufám. |  |
 |
|
|
|