|
Co je to za rostlinu?, 3.9.2012 Děkuji za vyvětlení. |
 |
Co je to za rostlinu?, 3.9.2012 Josefe, omlouvám se za oponenci, ale kromě dvou viditelných plodů je zbytek v plném květu... možná není fotka dost kvalitní... ale kvítka jsou pně růžová a plody jsou v reálu dost viditelně odlišná od květu. Je to fáze před plozením, že bílé květy... celý příspěvek > |
 |
|
 |
Co je to za rostlinu?, 3.9.2012 Wikipedie píše o Líčidle jedlém, že má květy bílé... ale tady jsou květy růžové. |
 |
Co je to za rostlinu?, 3.9.2012  Viděla jsem ji v zahrádce, ale tuhle jsem fotila na kraji pole u cesty. |
 |
Určení rostlinky, 9.7.2012 A v jakém ročním období je dobré ji dělit? A jakým způsobem? rozříznout trs? Omnlouvám se, jsem začátečník. |
 |
Hledám rostlinný druh/název, 9.7.2012  Prosím, mám tuto rostlinu na zahrádce, je tu od předešlých majitelů. Zajímá mě název a pak hlavně... vídám podobné, ale nižší ve více barvách, jako žlutá, růžová, ale prý je to něco jiného... hledám i název těhto trvalek.
Tato kvete každý den... celý příspěvek > |
 |
Určení rostlinky, 9.7.2012  Prosím, jak se rostlina jmenuje a dá se nějak množit?
Děkuji. |
 |
Vrba kroucená, 24.5.2012  Takto vypadá. |
 |
Vrba kroucená, 24.5.2012 Mám na zahradě po předchozím majiteli vrbu, pravděpodobně celou dobu neřezanou, je vysoká tak 4m a velmi řídká. Chtěla bych jí radikálně ořezat, dočetla jsem se tady, že lze až na pahýly hlavních větví nad kmenem. Může se řezat celoročně? nebo mám... celý příspěvek > |
 |
Euonymus fortunei 'Emerald 'n Gold, 24.5.2012 Viděla jsem to v zahradnictví naroubované na kmínku. Mám doma dva malé keříčky, chci se zeptat, jak si to můžu zkusit a na co naroubovat? |
 |
|
 |