Příspěvky uživatele - 34.59

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Co vaše réva?, 3.5.2010
Vyškov - už také raší... a jen pro jistotu...- kdy začít s postřikem? až před květem nebo je možné i dříve??vloni jsem to nějak nestihnul a myslím to byl i důvod proč jsem měl tolik plísně...
Rašení fíkovníku?, 23.4.2010
už jsem se ptal na jiném místě ale zatím bez odezvy... Takže prosím ještě jednou... - už raší fíkovníky na zahradě??? mám obavu jestli mi nezmrznul... - lokalita - Vyškov
Fíkovník, 22.4.2010
raší vám už fíkovníky? - na zahradě? mám strach jestli mi nezmrznul... Vyškov
Pěstování rajčat, 22.3.2010
Jéé a můžu se také zeptat? co postřiky? taky jsem začátečník, navíc rajčata nejím, ale malý miluje cherry rajčátka, tak jsem je zasela, už mám u některých i pravé lístky, ale původně jsem myslela, že je nebudu stříkat, ale přítel mi řekl, že mi je... celý příspěvek >
Mateřídouška na čaj, 18.3.2010
Koupila jsem si mateřídoušku v semínkách a teď přemýšlím, jak ji nejlíp vyset, jestli do písku s příměsí hlíny??? trochu semínek jsem zkusila do květináčku, ale zatím se teda neukázala potvůrka, ale možná to bylo špatnou hlínou... Poradíte? Děkuji
Vzdálenost tůjí při výsadbě, 18.3.2010
K těm tůjím ještě z jiného soudku, sousedi mají tůje, už hooodně vysoké a teď jim chcípá jedna za druhou :-) tak, že normálně zhnědnou a uschnou. Zajímalo by mě, jestli je to stářím nebo nějakou chorobou :-) sousedi pod námi mají totiž tůje taky... celý příspěvek >
Kdy postřik proti kadeřavosti?, 18.3.2010
Nyní ještě určitě můžete aplikovat postřik. Obecně se uvádí, že postřik může být aplikován v době nalévání pupenů - než prasknou.
Zemina do skleníku po loňském omylu, 17.3.2010
Do skleníku patří koňský hnůj, ne kravský...