|
Sekačky Alko Comfort 520 - jaký motor, 6.8.2007 V tom případě výměna papírového filtru je otázka dvou minut, než se prát s molitanem a domů vám filtr může přijít třeba poštou. Nechci, aby z předchozího příspěvku vyznělo, že pravidelná údržba je něco složitého a já jsem ten odborník co to umí.Není... celý příspěvek > |
 |
Sekačky Alko Comfort 520 - jaký motor, 6.8.2007 Já bych se zastavil u toho čištění molitan. filtru pana Vysloužila. Pane Vysloužile já si myslím, že tak jak čistíte onen molitan. filtr není zrovna správné. Podle mě by se měl prát v jarové vodě ne v benzínu a olej, kterým se napouští aby lépe... celý příspěvek > |
 |
|
 |
Sekačky Alko Comfort 520 - jaký motor, 5.8.2007 Abychom si rozuměli. Netvrdím, že travní sekačky AL-KO jsou špatné. Jen jsem chtěl říci, pokut se na jeden podvozek montují tyto dva motory, a to B&S XRQ a Honda GCV 160 a rozdíl ceny je čtrnáct set korun pak při výběru není co řešit což ukazují... celý příspěvek > |
 |
Sekačky Alko Comfort 520 - jaký motor, 4.8.2007 Jasně pane Vysloužile máte pravdu. Asi se na to dívám deformovaným pohledem a jiné věci takto do hloubky taky neřeším a omezuji se jen na to aby to fungovalo. Na druhou stranu uznejte, že při cenovém rozdílu čtrnácti set korun mezi oběma stroji... celý příspěvek > |
 |
Sekačky Alko Comfort 520 - jaký motor, 3.8.2007 Asi bych se měl ozvat i já, protože jsem byl jediný, kdo nevychválit ten motor. Popisoval jsem jeden konkrétní model B&S, který se alternativně s hondou dává na tyto sekačky. Takže keci tipu " nič v zlom kamo, ale ked si prezrieš túto diskusiu ta... celý příspěvek > |
 |
Sekačky Alko Comfort 520 - jaký motor, 1.8.2007 Já bych si dovolil napsat, že ten motor B&S nic moc. Rozvod ventilů SV dost slabý krouťák a easystart tak jak jsem měl možnost ho poznat a v mích očích spíše zdroj poruch než nějaké plus. To celé ale kompenzuje záruka šest let při dodržení... celý příspěvek > |
 |