|
Velke listy vinica, 22.6.2012  Dobrý den, řekl bych že těch odrůd je mnoho, které mají velké listy, a je těžké určit o kterou se jedná, já jsem si kdysi přivezl z jihu SSSR bezejmenou odrůdu která má k podzimu listy okolo 40cm.Výborná chuť něco mezi Kardinalem azosem a... celý příspěvek > |
 |
Množení vinné révy, 22.3.2012 Dobrý den, chtěl bych se zeptat na otužování sazenic.Mam sazenice v květináčích ve sklepě a chtěl bych je dát otužovat na prosklenou verandu nebo do skleníku, dřív než je v květnu po zmzlejch vysadím.Myslíte že už je mohu vyndat ze sklepa ať mají... celý příspěvek > |
 |
|
 |
Co Vaše réva? (rok 2011), 14.12.2011 Moc děkuji za info, nabízeli mi sazenice a přestože nejsem úplný laik a dost odrůd pěstuji tak jsem je poslal někam že neexistuje, že jsem o tom nikdy neslyšel.Díky, příště se lépe informuji než udělám ukvapené závěry.Honza. |
 |
Co Vaše réva? (rok 2011), 10.12.2011 Dobrý den Palo, slyšel jsem že existuje odrůda modrý portugal v bílé variantě(žluté hrozny),je to možné?Neslyšel jste o tom?Děkuji za odpověď. Honza... |
 |
Zakoreňovanie, 6.11.2011 Dobrý den, chtěl bych si vypěstovat sazenice, ale nevim kdy mám nastřihat řízky, všude píší z ročního kmínku dobře vyzrálé a v listopadu nebo začátkem prosince před mrazy.Mám révu stále zelenou a myslím si že my do mrazů ani nevyzraje, mám je... celý příspěvek > |
 |
Nevšední odrůdy, 2.11.2011 Měl jsem ze střední Asie Husein bílý, každý rok vymrzal a znova obrůstal zkoušel jsem ho uchovat i v garáži, bohužel bez efektu.Tak jsem ho zlykvidoval(škoda byl to problém ho sem dostat).Mam ještě zlatý paprsek(zolotoj luč) roste i plodí dobře,... celý příspěvek > |
 |
Co je révě?, 29.6.2011 Byl čistý, už jsem ho vyhodil. |
 |
Co je révě?, 29.6.2011  Dobrý den, na listu se mi udělala tmavá skvrna, chci se zeptat jesli nevíte o co se jedná a co s tím mám dělat.Děkuji |
 |